روسیه برای یک جنگ بزرگ آماده می‌شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه برای یک جنگ بزرگ آماده می‌شود
روسیه برای یک جنگ بزرگ آماده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه فعال‌تر از همیشه در در زمینه آموزش برای انجام یک جنگ تمام عیار شروع به کار نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از FOI، تحلیلگران سویدنی موسسه مطالعات دفاعی سویدن در یک مقالۀ نوشته اند روسیه در زمینه آموزش و پروش برای یک انجام یک جنگ، شروع به کار نموده است و فعالیت‌هایش در این زمینه فعالتر شده است.
نویسندگان این مقاله معتقدند اگر روسیه قبلاً بیشتر روی مهارت ها برای حل و فصل مناقشات داخلی محل توجه می‌کرد، اما اکنون تمرینات نظامی استراتژیک ارتش روسیه در حال افزایش است.
تحلیلگران به عنوان مثال از تمرینات نظامی «غرب-2017» که در آن حدود 5.5 هزار نظامی روسی و از تمرینات نظامی «شرق-2018» که در آن تمرینات نظامی حدود 300 هزار نظامی روسی حضور داشتند یاد می‌کنند.

استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018» - اسپوتنیک افغانستان
استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018»

نویسندگان معتقدند که ارتش روسیه به میزان قابل توجهی آمادگی جنگی را افزایش داده و قادر استند که در وقت کوتاهی از زمان صلح وارد انجام وظایف در طول جنگ شوند. در روسیه هر سال یک بار تمرینات نظامی بزرگ در یکی از چهار راستای اصلی برگزار می‌شود تا ارتش جنگ در بخش اعظم قاره را فرا بگیرد.
یوهان نوربرگ، مدیر مطالعات می‌گوید « روسیه برای جنگ های منطقه ای و احتمالا طولانی علیه دشمنان احتمالی به اندازه چین یا ناتو آماده می شود».
تحلیلگران سویدنی همچنان می‌گویند که روسیه به‌طور سیستماتیک آمادگی رزمی نیروهای خود را کنترول می‌کند. و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به عنوان فرمانده کل قوا به طور مدام در تمرینات نظامی شرکت می‌کند.
باید گفت که مرحله اصلی تمرینات نظامی «واستوک-2018» با شرکت حدود 300 هزار نظامی روسی، چینی و مغلوستانی از روز 11 تا 17 سپتمبر سال 2018 میلادی انجام شد. همچنان بیش از هزار فروند طیاره، هلیکوپتر و پهپاد، 80 کشتی نظامی و 30 هزار تانک نفربر زرهی و دیگر تجهیزات نظامی در این تمرینات که بزرگترین تمرینات از سال 1981 بود شرکت داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала