درخواست نظامی امریکا برای حمله به روسیه

© AP Photo / Jacquelyn Martinادمیرال جان ریچاردسون رئیس درستیز نیروهای بحری امریکا
ادمیرال جان ریچاردسون رئیس درستیز نیروهای بحری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده امریکا خواستار حمله پیشگیرانه به روسیه و چین شد .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Business Insider، جان ریچاردسون، فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده امریکا برای حمله پیشگیرانه به کشور های روسیه و چین فراخواند.
دریاسالار در پاسخ به سوال در مورد امکانات ایالات متحده برای واکنش در صورت جنگ پاسخ داد. به گفته ریچاردسون، روسیه و چین از "نیروی های آبی" خود برای "تصرف تهاجمی سرزمین ها؛ مناطق خشکه، دریاها و قدرت ها" استفاده می کنند، بنابراین به گفته وی طرف امریکایی حق دارند ابتدا حمله کنند.
ریچاردسون همچنین بر نیاز به صبر، دیپلماسی و درنظرداشت قوانین تأکید نمود، اما بااین حال اضافه نمود که در صورت نقض قوانین از سوی دیگر کشور ها؛ ایالت متحده حق دارد نخست حمله را آغاز کند.
در تاریخ 7 فبروری؛ روسیه به ایالات متحده ذریعه‌ای یک مکتوب پیشنهاد کرد که مطابق پیمان منع استفاده از راکت های هسته‌ای میان برد باید دستگاه پرتاب راکت های MK — 41 راکت ها و هواپیما های ضربتی را نابود کند، که در پاسخ ایالات متحده ابراز داشت که تسلیحات نامبرده پیمان هسته‌ای را نقض نمی کند.
ایالات متحده امریکا در تاریخ 2 فبروری ذریعه مکتوب وزارت امور خارجه، رسماً مسکو را مطلع ساخت که واشنگتن عضویت خود را در پیمان منع راکت های هستوی میان برد و کوتاه برد به حالت تعلیق در آورده و روند خروج از پیمان متذکره را آغاز نموده است. رئیس جمهور ترامپ اعلام کرد که ایالات متحده اجرای پیمان منع راکت های هستوی میان برد و کوتاه برد را متوقف نموده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در دیدار با سرگئی شویگو، وزیر دفاع و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، در مورد واکنش کشور به خروج امریکا از معاهده گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش، پوتین در واکنش به این اقدام امریکا اعلام کرده که روسیه نیز از پیمان ممنوعیت تولید راکت های هسته‌ای میان برد خارج می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала