اعتراف پزشک ترامپ در مورد سلامت رئیس جمهور

© AFP 2023 / Saul Loebاعتراف پزشک ترامپ در مورد سلامت رئیس جمهور
اعتراف پزشک ترامپ در مورد سلامت رئیس جمهور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود اعترافات منابع کاخ‌سفید به پایبند نبودن ترامپ به رژیم غذایی و ورزشی خود، پزشک کاخ‌سفید وضعیت سلامتی او را خوب توصیف کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، پزشک شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا پس از دو ساعت بررسی آزمایش‌های جامعی که برای تشخیص شرایط جسمی او انجام شده از "سلامت بسیار خوب او" خبر داد و گفت او باید "تا پایان دوران ریاست جمهوری و پس از آن" هم سلامت خود را حفظ کند.
دکتر شأن کلنی، یک افسر نیروی دریایی که پزشک شخصی رئیس جمهور است و اکنون مدیریت واحد پزشکی کاخ سفید را بر عهده دارد جزئیاتی درباره تشخیص تیم 11 نفره متخصصان از آزمایش‌های ترامپ که طی چهار ساعت صورت گرفت، ارائه نکرد.
انجام آزمایش‌های پزشکی بر روی وضعیت سلامتی رئیس جمهور امریکا امری است که به طور مرسوم برای بررسی سلامت رئیس جمهور انجام می‌شود.
یکی از سوالاتی که در این دوره از بررسی وضعیت سلامتی ترامپ مطرح شده این است که آیا او توانسته 4.5 تا 7 کیلوگرامی را که باید از وزن خود کم می‌کرده، از دست بدهد یا خیر.
هوگان گیدلی، یک سخنگوی کاخ سفید اظهار کرد، ترامپ به برنامه غذایی و ورزشی که از سوی پزشکش تجویز شده، پایبند نبوده است.
این سخنگوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس جمهور سال گذشته یک برنامه غذایی و ورزشی دریافت کرد اما اذعان کرده که به آن عمل نکرده است.
همچنین یک منبع دیگر در کاخ سفید اعلام کرد ترامپ همچنان به سفارش فست فود ادامه می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала