ترامپ: من کار می کنم، نه استراحت

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: من کار می کنم، نه استراحت
ترامپ: من کار می کنم، نه استراحت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به انتقاد از جدول کاری روزانه‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در حساب توئیتری خود نوشت: رسانه ها توانستند به جدول برنامه کاری من دست پیدا کنند، کاری که انجام آن بسیار آسان است، اما لازم بود این امر به صورت مثبت گزارش می شد و نه منفی.  

من در مواقعی که از آن به عنوان "زمان کارهای اجرایی" یاد می شود، معمولا کار می کنم نه استراحت. در حقیقت، من احتمالا بیشتر از هر رئیس جمهور قبلی امریکا کار می کنم.
ترامپ در توئیتی دیگر در این زمینه نوشت واقعیت این است که وقتی من رئیس جمهور شدم، کشور به هم ریخته بود. ارتشی فاقد توان لازم ، جنگ های بی پایان، احتمال یک جنگ بالقوه با کوریای شمالی، مشکل کهنه سرباز ها، مالیات های سنگین ، مقررات زیاد، مسائل مربوط به مرزها، مهاجرت و بهداشت، و غیره. من هیچ گزینه ای جز اینکه ساعت های طولانی کار کنم نداشتم.
این در حالیست که پیش ازاین نیز نشریه "پوالیتیکو" امریکایی گزارش داده بود که، فقط 3 ساعت از وقت کاری ترامپ به کارهای کشورداری مربوط می شد و 9 ساعت بقیه وقت آزاد او است. ترامپ در وقت استراحت توییت های مختلفی در صفحه خود در «توییتر» می نویسد. تلویزیون تماشا می کند و با دیگران گفتگو می کند. در ساعات کاری، دیدارهای رسمی برگزار و سخنرانی می کند و در کنفرانس های کوتاه مدت مطبوعاتی شرکت می نماید.
به نوشته نشریه مذکور، رئیس جمهور امریکا باخواندن روزنامه و توجه به موضوعات مندرجه می تواند درخواست نماید جلسه ای در آن مورد تشکیل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала