کشتی های اسرائیلی مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین کامیکادزی شدند + ویدیو

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی های اسرائیلی مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین کامیکادزی شدند + ویدیو
کشتی های اسرائیلی مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین کامیکادزی شدند + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر اسرائیل به تاریخ 14 فیبروری از پایگاه نیروی دریایی حیفا دیدن کرد.
نتانیاهو: فلسطین را از صدها میلیون دالر محروم می کنم - اسپوتنیک افغانستان
نتانیاهو: فلسطین را از صدها میلیون دالر محروم می کنم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Livejournal قزاقستان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به تاریخ 14 فیبروری 2019 از پایگاه نیروی دریایی حیفا دیدن کرد.

در ویدیوی که در شبکه های اجتماعی به نشر رسیده، دیده می شود که یک هواپیمای بدون سرنشین (IAI Green Dragon) که مجهز با راکت ساراف 4.5 است، از کشتی نیروی دریایی اسرائیل پرواز می کند و هدف مورد نظر را از بین می برد.

پهپاد Green Dragon ترکیبی از یک راکت کروز و یک هواپیمای بدون سرنشین است، که توسط شرکت Israel Aerospace Industries ساخته شده است.

وزن این هواپیمای بدون سرنشین 15 کیلوگرم و دارای کلاهک 3 کیلو گرمی است و می تواند اهداف را در شعاع 40-50 کیلومتری هدف قرار دهد و بر بالای هدف تا 90 دقیقه می تواند خود را نگه بدارد. پس از راه اندازی این پهپاد توسط موبایل می تواند یک هدف را در عرض یک و نیم تا دو ساعت در فاصله 40 کیلومتری جستجو کرده و پس از آن به هدف نزدیک شده و هدف را انفجار دهد. دقت آتشباری این پهپاد یک متر است.

سیستم مجهز به یک تابع برای لغو کار برای جلوگیری از خسارات ناشی از «آتش سوزی به تنهایی» است. هواپیمای بدون سرنشین با کنترل از راه مجهز به دوربرد است. در پشت موتر HMMWV شما می توانید 16 هواپیماهای بدون سرنشین Green Dragon را نصب کنید.

علاوه بر این، Green Dragon را می توان در کشتی های کلاس های مختلف — از جمله به قایق های گشت زنی کشتی های ارتش که در اقیانوس ها است، نصب کرد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала