محبوبیت یک اپلیکیشن عجیب در چین

CC0 / / محبوبیت یک اپلیکیشن عجیب در چین
محبوبیت یک اپلیکیشن عجیب در چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نرم افزار عجیب - خواندن اخبار در مورد شی جین پینگ، رهبر این کشور در میان کاربران گوشی های هوشمند، محبوبیت ویژه پیدا نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پارتل انترنیتی meduza.io دانلود اپلکیشن " مطالعه در مورد قدرت بزرگ" که به رهبر این کشور شی جین پینگ و عقاید سیاسی وی اختصاص داده شده است، در فروشگاه های App Store و مارکیت های گوشی های اندروئید، محبوبیت قابل توجهی پیدا نموده است.
به گفته این پارتل، اپلیکیشن جدید در چین از سائر اپلیکیشن ها مانند WeChatو یا TikTok پیشی گرفته است.
این نرم افزار (نسخه وب آن) در ماه جنوری توسط گروه تبلیغاتی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین راه اندازی شد. با استفاده ازاین نرم افزارمی توان اخبارمربوط به شی جین پینگ، رهبر این کشور، نقل قول های او را مطالعه ، برنامه تلویزیونی وی را تماشا و ازفلسفه سیاسی رهبر چین آگاهی حاصل نمود. علاوه بر این، برنامه کاربردی ویژه اجتماعی در این نرم افزار جاسازی شده است که در ارسال پیام می توان ازآن استفاده کرد.
هنگام ثبت نام، کاربر باید از نام حقیقی و شماره تلفن خود استفاده کند و در آینده، کاربر پس از خواندن مقالات نمره دریافت می کند که و پس از دریافت نمرات می تواند در تست مربوط به رهبر شرکت نموده و با دادن پاسخ به سوالات در مورد رهبر چین جایزه دریافت کند.
روزنامه چینی South China Morning Post می نویسد که اعضای حزب کمونیست در سراسر کشور مجبور به استفاده همه روزه ازاین برنامه بوده و باید نمرات دریافت کنند تا در آینده بتوانند این نمرات را با جایزه بدل نمایند.
یادآوری می کنیم که در سال 2017، WeChat حتی یک بازی موبایل را راه اندازی کرد که در آن پیشنهاد شد تا سخنان شی جین پینگ در کنگره حزب کمونیست چین در اسرع وقت مورد ستایش قرار گیرد.
کنگره ملی حزب کمونیست چین تصویب کرد که نام و نظرات شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری و دبیرکل حزب، در مرامنامه حزب — موسوم به قانون اساسی حزبی — درج شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала