عمران خان راننده موتر بن سلمان می‌شود

© AP Photo / K.M. Chaudaryعمران خان راننده موتر بن سلمان می‌شود
عمران خان راننده موتر بن سلمان می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاض سه صد موتر زرهی لندکروزر و هشتاد عراده موتر باربری به اسلام آباد ارسال کرده است که از آن میان پنج موتر باربری تنها وسایل شخصی و لوازم ورزشی بن سلمان می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، به مناسبت سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودیبه پاکستان، تدابیر شدید امنیتی در پایتخت پاکستان اجرا و تمام پروازهای مسافربری لغو می‌شود و سرویس تلفون‌های همراه قطع خواهد بود. دولت پاکستان از میدان هوایی "نورخان" تا کاخ نخست وزیری تابلوهای بزرگی از بن سلمان و پادشاه عربستان را نصب کرده است.

بن سلمان ممکن با نمایندگان طالبان در پاکستان دیدار کند - اسپوتنیک افغانستان
بن سلمان ممکن با نمایندگان طالبان در پاکستان دیدار کند

قرار است ۴ عراده موتر ولیعهد عربستان را از میدان هوایی تا کاخ نخست وزیری پاکستان اسکورت کنند این در حالی است که عمران ‌‌خان، نخست وزیر پاکستان رانندگی موتر بن سلمان را به عهده خواهد داشت. عارف علوی، رئیس جمهور، عمران‌خان، نخست وزیر و قمر جاوید باجواه، فرمانده ارتش پاکستان از بن سلمان استقبال خواهند کرد.

سفر دو روزه ولیعهد عربستان به پاکستان ممکن است تمدید شود. تعداد زیادی از بازرگانان، شاهزادگان و اعضای خانواده سلطنتی عربستان، بن سلمان را در این سفر همراهی می‌کنند.

سفر بن سلمان برای پاکستان به دلیل سرمایه گذاری بسیار سنگین عربستان در این کشور اهمیت دارد. هوتل‌های بزرگ پنج ستاره اسلام آباد و همچنین کاخ دولتی پنجاب برای اقامت وی کاملا تخلیه شده است.

در این سفر ، ریاض ۳۰۰ موتر زرهی از نوع لندکروزر مجلل و ۸۰ موتر باربری به اسلام آباد ارسال کرده است که از این میان پنج موتر باربری صرفا لوازم شخصی و وسایل تمرین‌های ورزشی بن سلمان است. عبد الرزاق داود، مشاور امور بازرگانی نخست وزیر پاکستان در رابطه به این سفر بن سلمان به پاکستان گفت: انتظار داریم بعد از سفر بن سلمان، عربستان بیش از ۱۲ تا ۲۰ میلیارد دالر  در این کشور سرمایه‌گذاری کند که این سرمایه گذاری برای ما اهمیت زیادی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала