ترامپ به پوتین باور دارد نه به دستگاه اطلاعاتی امریکا

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ به پوتین باور دارد نه به دستگاه اطلاعاتی امریکا
ترامپ به پوتین باور دارد نه به دستگاه اطلاعاتی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده به گزارشات دستگاه اطلاعاتی این کشور درمورد راکت های کوریای شمالی که توان رسیدن تا کشورش را دارند، باور ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را اندرو مک‌کیب، سرپرست پیشین اف‌بی‌آی در مصاحبه‌ای با برنامه « شبکه سی‌بی‌اس،ابراز داشت.
به گفته مک‌کیب، ترامپ به این دلیل که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به او گفته است که کوریای شمالی فاقد چنین راکت هاست، به گزارش دستگاه اطلاعاتی امریکا دراین خصوص باور ندارد.
سرپرست اف‌بی‌آی گفت: "افسران اطلاعاتی امریکا خبردادند که که این گزارشات با اطلاعات روسیه مطابقت ندارد، امارئیس جمهور می گوید:" به نظر من، تمام این گزارشات اهمیت ندارد، من به پوتین باور دارم".
به گفته وی، ترامپ این گزارش را باور نمی کند، زیرا رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به او گفته است که کوریای شمالی در حقیقت هیچگونه راکتی در اختیار ندارد.
اوایل ماه دسامبر 2018، گزارش شد که کوریای شمالی علی الرغم تعهد این کشور در خصوص خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کوریا، پایگاه اصلی راکت های دوربرد واقع در کوهستان های این کشور را تقویت نموده است.
یادآوری می کنیم که، دونالد ترامپ" رییس‌جمهورامریکا و "کیم جونگ اون" رهبر کوریای شمالی ماه آتی میلادی در ویتنام دیدار می‌کنند.
نخست‌وزیر ویتنام در همین رابطه گفت، انتخاب ویتنام به عنوان میزبان نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون نشان می‌دهد این کشور جنوب شرق آسیا در مسیر صحیحی حرکت می‌کند.
پیش ازاین دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی 12 جون سال گذشته در سنگاپور دیدار نمودند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته و تنها با حضور مترجمان گفتگو کردند. مذاکرات پس از این نشست بن‌بست رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала