رهایی بیش از دو هزارو زندانی پاکستانی از زندان های سعودی

© AP Photo / Saudi Press Agencyرهایی بیش از دو هزارو زندانی پاکستانی از زندان های سعودی
رهایی بیش از دو هزارو  زندانی پاکستانی از زندان های سعودی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولیعهد عربستان در دیدار با نخست وزیر پاکستان برای آزادی فوری بیش از دو هزار زندانی پاکستانی از زندان های این کشور، قول مساعدت داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه پاکستان، "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان که به پاکستان سفر کرده است در دیدار صبح امروز خود با "عمران خان" نخست وزیر پاکستان برای آزادی فوری 2 هزار و 107 زندانی پاکستانی در عربستان، قول مساعد داد.
بن سلمان در ادامه دیدارهای خود در پاکستان، امروز با "عارف علوی" رئیس جمهوراین کشور و جنرال "قمر جاوید باجوه" فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو خواهد کرد. 

ولیعهد عربستان که شب گذشته و طی سفری دو روزه وارد اسلام آباد شد در کنفرانس خبری خود با نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: پاکستان در نظر ملت عربستان یک کشور محترم و عزیز است و این کشور به زودی به یک کشور قدرتمند تبدیل خواهد شد و ما نیز مانند همیشه شریک آن خواهیم بود.
وی افزود: ما به دنبال توسعه شراکت اقتصادی خود از جمله در بخش گردشگری هستیم و با این کشور توافقنامه‌ هایی را به ارزش 20 میلیارد دالر امضا کرده‌ایم.
ولیعهد سعودی در ادامه اعلام کرد: ما همگی نسبت به آینده مشترک و روشن عربستان و پاکستان اطمینان داریم.
محمد بن سلمان گفت: عربستان قادر به جذب 50 میلیون گردشگر تا 15 سال آینده است. من به منطقه مان اعتماد دارم و از همین رو با همه توان در آن سرمایه گذاری می کنیم و در راستای آینده ای بزرگ برای عربستان و پاکستان و کل منطقه حرکت می کنیم.
8 توافقنامه به ارزش بیست میلیارد دالری شامل سرمایه گذاری در بخش های نفت و انرژی تجدید پذیر و معادن است که از جمله آنها سرمایه گذاری 10 میلیارد دالری آرامکو در بندر گوادر پاکستان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала