اعتراف امریکا به قدرت "مرگبار" تانک T-90MS روسیه

© Sputnik / Aleksander Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف امریکا به قدرت "مرگبار" تانک T-90MS روسیه
اعتراف امریکا به قدرت مرگبار تانک T-90MS روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه امریکایی قدرت مرگبار تانک T-90MS روسیه را به ارزیابی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه The National Interest امریکایی در مقاله‌ای نوشت: تانک T-90MS روسیه یک سلاح "مرگبار" و یک وسیله نقلیه بسیار جدی با پتانسیل صادراتی بزرگ است.
این روزنامه می نویسد که از سال 1990 تا 2011 T-90 اساس نیروهای زرهی تشکیل می داد. همزمان با این کارخانه "ماشین سازی اورال" مدل تغییر یافته این سلاح را برای صادرات تولید کرد که از سال 2001 تا 2010 این تانک به عنوان پرفروش ترین تانک در بازار جهان شناخته شد.
تانک T-90MS در مقایسه به مدل های جدید پیشرفت های قابل ملاحظه دریافت نموده است.
روزنامه در ادامه می نویسد: اين ماشین با 1130 موتور دیزلی V-92S2F مجهز شده، همچنین صفحه نمايشگر حرارتی بهبود يافته، يک کامپيوتر ديجيتال، سيستم رد یابی گلوناس و ، يک برجک بازسازی شده و سیستم حفاظت ديناميک در آن نصب شده است.
به گفته روزنامه برعلاوه این همه تغییرات، کاهش هزینه های تولید به دلیل نصب اسلحه 2A46به جای مدل جدیدتر 2A82-1M، به طور قابل توجهی افزایش پتانسیل صادرات این تانک را افزایش داده است.
بر اساس برآوردهای منتشر شده، قیمت یک وسیله نقلیه جنگی می تواند حدود 4.5 میلیون دالر باشد، در حالی که T-90S از 3،5 تا 4،5 میلیون دالر فروخته می شود.
با این حال، با وجود قیمت بالای این تانک، شرکت "روس ابارون اکسپورت" قرارداد عرضه این تانک را به کشور های مصر و کویت تکمیل نموده و در آینده نزدیک کشور های مذکور این سلاح را دریافت خواهند کرد.
علاوه بر این، در میان سرو صدا و جنجال های دیپلماتیک عراق با واشنگتن، حتی عراق موافقت کرد و ترجیح داد تا بیش از 30 تانک T-90S را برای جایگزینی M1 Abrams گران قیمت امریکایی خریداری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала