لیموزین پوتین در نمایشگاه امارات نشان داده شد + تصاویر

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر لیموزین پوتین در نمایشگاه امارات نشان داده شد + تصاویر
لیموزین پوتین در نمایشگاه امارات نشان داده شد + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نمایشگاه سلاح - IDEX-2019 که در ابوظبی، پایتخت امارات برگزار شده است، لیموزین اختصاصی رئیس جمهور روسیه " Aurus" نشان داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، داخل لیموزین Aurus که در نمایشگاه بین المللی تسلیحات IDEX-2019 در ابوظبی نشان داده شد، از چرم و چوب ساخته شده.  

در داخل این لیموزین دو جا برای مهمانان در قسمت عقب خودرو "موتر" گنجانیده شده که مجهز به سیستم های «مولتی مدیا» و دو صفحه نمایش هستند. اکنون لیموزین در نمایشگاه هولدینگ امارات Tawazun برای نمایش گذاشته شده و که قرار است بر اساس آن مدل خودروهای لوکس ساخته شود.. به گفته دنیس مانتوروف در امارات متحده عربی احتمالا موتر های چند منظوره شاسی بلند ساخته خواهند شد.  

واژه Aurus از کلمه طلا به زبان یونانی " aurum" و کلمه "راشیا" تشکیل شده است. این لیموزین یکی از پروژه های ریاست جمهوری «کورتژ» است که اواخر سال 2012 طراحی شده است.
موتر ضد مرمی، راکت و بمب پوتین که یکی از ساخته های جدید موتر سازی روسیه میباشد، توجه سران عرب را به خود جلب نموده است.
خودروی جدید رئیس جمهور روسیه حاصل پروژه ملی لوکس این کشور با نام «کارتژ» است که بصورت صددرصدی توسط متخصصان شرکت «نامی» روسیه ساخته شده است. لیموزین اختصاصی پوتین آوروس (Aurus) نام دارد که دارای طول 6.62 متر، عرض دو متر و ارتفاع 1.695 متر است. موتور آن از نوع بی توربو با حجم 4.4 لیتر و قدرت 598 اسب بخار است.
طراحی داخلی Aurus ، از برند مورد علاقه‌ی ولادمیر پوتین یعنی مرسدس‌بنز کپی برداری شده است. رودری‌ها شباهت خاصی به دیگر مدل‌ها ندارند و حاصل ذوق و خلاقیت طراح هستند. در ساخت سالن داخلی لیموزین از مواد باکیفیتی مثل چوب، آلومینیوم و چرم استفاده شده تا بتواند فضای لوکس و مورد انتظار را ایجاد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала