موجود دو متره عجیب که چینی ها را ترساند

© AP Photo / Rogelio V. Solisموجود دو متره عجیب که چینی ها را ترساند
موجود دو متره عجیب که چینی ها را ترساند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ظهور یک موجود عجیب از داخل دریاچه در یکی از پارک های شهر گوانژو ولایت گوانگدونگ چین باعث ایجاد ترس و وحشت شد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail این رویداد در روز 9 فبروری در برابر چشم کارمند پارک دردریاچه بایون رخ داد. وی به رسانه های محلی گفت: او (ماهی) سیاهرنگ و مانند یک سنگ پشت بود." وی افزود: "سپس سر ماهی از داخل آب بیرون شد. وی مانند یک مار به نظر می رسید". به گفته وی طول ماهی حدود دو متر بوده است.
پس ازاین حادثه یک تابلوی منع وارد شدن به آب در ساحل دریاچه قرار داده شد و کارکنان پارک برای صید این موجود مرموز و غیر معمول تمرکز نمودند.
در روز چهارم، کارکنان پارک از دریاچه دو ماهی یک و نیم متری نوع Mississippian " سرسوسمار الگاتوری"را کشیدند. آنها بر این باورند که این ماهی ها احتمال دارد پس از پس از بالا بردن قفل سد آب در سال 2013 به دریاچه این پارک شنا نموده اند.
این نوع ماهی ها از جمله طویل ترین نوع ماهی آب های شیرین به حساب می روند و طول آن ها می تواند تا 3 متر و وزن شان تا 130 کیلوگرم باشد. این ماهی ها در مناطق امریکای شمالی و مرکزی یافت می شوند، اما از زمان های مختلف نظر به شرایط گوناگون از زیستگاه طبیعی شان خارج شده و در مناطق دیگر دیده می شوند. این ماهی ها اغلب در دریای میسیسیپی، دریای خزر، هند، هنگ کنگ و سنگاپور مشاهده می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала