روسیه شواهدی از نقض پیمان «آی ان اف» توسط امریکا را ارائه داد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه شواهدی از نقض پیمان «آی ان اف» توسط امریکا را ارائه داد
روسیه شواهدی از نقض پیمان «آی ان اف» توسط امریکا را ارائه داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت، که مسکو شواهد غیر قابل انکار در پیوند به نقض مستقیم پیمان راکتی توسط امریکا را ارائه کرده است.
روسیه همچنان پیمان منع راکت های هستوی میان برد را رعایت میکند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه همچنان پیمان منع راکت های هستوی میان برد را رعایت میکند

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت، که مسکو شواهد غیر قابل انکار را در پیوند به نقض مستقیم «پیمان راکتی با برد کوتاه و میان برد» توسط امریکا را ارائه کرده است.

او همچنین اشاره کرد، که پخش و تزریق این خبر در رسانه ها که راکت های روسی پیمان «آی ان اف» را نقض می کند، تلاش های ویژه ای امریکا برای جلوگیری از مسئولیت نقض پیمان توسط این کشور است.

کوناشنکوف گفت:- "منتشر شدن این خبر در رسانه های امریکایی با اشاره به دو سازمان اطلاعاتی  این کشور، که گویا در نشست مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه که به تاریخ 23 جنوری برگزار شده بود، به جای راکت 9М729، راکتی دیگری نشان داده شده، یک دروغ محض است".

وی خاطرنشان کرد، در آن روز پرتابگر OTRK راکت مدرن «اسکندر» و دستگاه پرتاب و راکت 9М728 و همچنین راکت 9М729 نشان داده شد.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 23 جنوری سال روان وزارت دفاع روسیه در یک نمایشگاه نظامی برای خارجیان، راکت 9М729 مجموعه ای اسکندر-ام را نشان داد، که امریکا آن را نقض پیمان «آی ان اف» می داند و درباره ویژگی های آن صحبت می کند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه همچنین گفت، که هیچ شکی نیست که ایالات متحده امریکا به نمایندگان ناتو دستور نداده باشد، که در نمایش راکت 9М729 روسیه شرکت نکنند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала