زاخاروا به ناتو: فوراً عصبی نشوید

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر زاخاروا به ناتو: فوراً عصبی نشوید
زاخاروا به ناتو: فوراً عصبی نشوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مورد بیانیه‌ای که توسط معاون سخنگوی ناتو به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین به مجمع فدرال نظر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، با طنز درمورد بیانیه‌ی معاون سخنگوی ناتو در پیوند به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، ابراز نظر کرد.
ولادیمیر پوتین، رئيس‌جمهور روسیه گفته بود که ایالات متحده امریکا با استقرار دستگاه‌های پرتاب راکت در رومانیا، به‌طور مستقیم و فاحش پیمان منع راکت‌های میان‌برد را نقض می‌کند. در صورت رخ دادن این اتفاق روسیه پاسخ کافی خواهد داد.

مشخصات فنی موشک هایپرسونیک زیرکن افشاه شد - اسپوتنیک افغانستان
مشخصات فنی موشک هایپرسونیک "زیرکن" افشا شد

پیرس کازالت، معاون سخنگوی ناتو گفته است که اظهارات حامی تهدید برای متحدین ناتو غیر قابل قبول اند. وی خاطر نشان ساخته است که ناتو خواستار مسابقه تسلیحاتی جدید نمی‌باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در فیسبوک اش نوشت: «چرا فوراً عصبی می‌شوید. یک سال پیش شرکای غربی با اظهار رقابتی اعلام کردند که «کارتون روسی» با جدیدترین نوع سلاح‌ها از آن ترسیدن لازم نیست و همه آنها بلوف کرملین است. و حال متوجه شدید که لنز چه چیز را ضبط کرده بود و حتی شروع به حدس زدن کردید که لنز با چه متصل است».
او همچنان تاکید کرد که مسکو فقط به اقدامات ناتو پاسخ می‌دهد.
وی اضافه کرد: «شما فکر کردید ما با شما سلفی انجام خواهیم داد، با وجود که شما ناتو را گسترش می‌دهید، پیمان و معاهده را نقض می‌کنید، نیروهای امریکایی را در اروپا افزایش می‌دهید و دست از مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل بر نمی‌دارید».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала