رونمایی از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

© Photo / SG / SGرونمایی از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ
رونمایی از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت سامسونگ یک مدل جدید تلفون گلکسی اس 10 پلاس خود را رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت سامسونگ یک مدل جدید تلفون گلکسی اس 10 پلاس خود را رونمایی کرد.
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سامسونگ برای القاء هرچه بهتر حس غوطه‌وری در محتوای بصری، به‌جای گرویدن به طراحی مبتنی بر بریدگی نمایشگر یا مکانیزم کشویی دوربین، راهکار ایجاد حفره‌ی دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش را در کهکشانی‌های جدید خود پیش گرفت؛ راهکاری‌ که کوریایی‌ها نام نمایشگر Infinity-O را برای آن در نظر گرفته‌اند. هر دو کهکشانی سامسونگ از پنل‌های Dynamic AMOLED، نسل جایگزین Super AMOLED با لبه‌های خمیده و نسبت تصویر 19:9 بهره می‌برند که در گوشه‌ی سمت راست آن‌ها، حفره‌ای برای دوربین سلفی دیده می‌شود.

گلکسی اس 10 پلاس از نمایشگرهای 6.1 و 6.4 اینچی با رزولوشن 3040 × 1440 پیکسل استفاده می‌کنند که به‌ترتیب 88.3 و 87.5 درصد از نمای جلو را در اختیار دارند و لایه‌ای شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس 6 وظیفه‌ی محافظت از آن‌ها را برعهده دارد. با توجه به اعداد یاد شده، واضح است که کهکشانی‌های جدید حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی دارند. کوریایی ها مدعی هستند که کیفیت تصویر نمایشگر کهکشانی‌های جدید، تاییدیه‌ی سازمان VDE را نیز در اختیار دارد. کهکشانی‌های جدید نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا با نمایشگر سازگار با محتوای +HDR10 نیز به‌حساب می‌آیند، ضمن اینکه براساس اعلام دیسپلی‌میت، بالاترین دقت رنگ را در بین تمام گوشی‌های دارند.
تلفون گلکسی اس 10 پلاس در نسخه‌های 128 و 512 گیگابایتی با حافظه‌ی رم 8 گیگابایت یا نسخه‌ی مجهز به یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و 12 گیگابایت رم روانه‌ی بازار می‌شود. همچنان تمام نسخه‌های گلکسی اس 10 امکان ارتقای حافظه تا سقف 512 گیگابایت از طریق درگاه کارت microSD را نیز دارند.
انرژی مورد نیاز گلکسی اس 10 پلاس را باتری 4100 و 3400 میلی‌آمپرساعتی آن‌ها تأمین می‌کند.

© Photo / SG / SGSamsung Global
Samsung Global - اسپوتنیک افغانستان
Samsung Global

تمام نسخه‌های گلکسی اس 10 از اتصال LTE با سرعتی بالغ بر 2 گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کنند و با استاندارد WiFi 6 با سرعت اتصال محلی بالغ بر 1.2 گیگابیت‌برثانیه سازگاری دارند. کره‌ای‌ها علاقه‌مندان موسیقی را فراموش نکرده‌اند و کماکان جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در لبه‌ی پایین گلکسی‌های جدید خود حفظ کرده‌اند، ضمن اینکه گواهی IP68 مقاومت دستگاه‌های جدید در برابر آب و گردوغبار را تضمین خواهد کرد.
کهکشانی‌های دهم در 6 رنگ سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی عرضه خواهند شد، ضمن این‌که نسخه‌های 512 گیگابایتی و یک ترابایتی گلکسی اس 10 پلاس در آینده در رنگ‌های مشکی و سفید سرامیکی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала