علاقه مندی کنگره امریکا به دارایی های پوتین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر علاقه مندی کنگره امریکا به دارایی های پوتین
علاقه مندی کنگره امریکا به دارایی های پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گنگره امریکا خواستار آن شد رییس اطلاعات ملی امریکا را ملزم می‌سازد در باره ارزش خالص دارایی های رییس‌جمهور روسیه به کنگره گزارش دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ABC News، گروهی از نمایندگان کنگره امریکا پیش‌نویس تحریم‌هایی را علیه روسیه پیشنهاد داده‌اند که در میان باقی مسائل، رئیس اطلاعات ملی امریکا را ملزم می‌سازد درباره ارزش خالص دارایی‌های پوتین به کنگره گزارش دهد.

این لایحه پیش نویس در ارتباط با ادعاهای تلاش هاس روسیه برای تضعیف دموکراسی امریکا طرح شده است که گویا رئیس‌جمهور روسیه و متحدان سیاسی آن در حال تلاش برای تضعیف دموکراسی در سراسر جهان استند.

کرملین اعمال تحریم‌های احتمالی علیه دارایی‌های ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه از سوی امریکا را رد کرد و آن‌ را ناشی از احساسات ضد روسی دانست.

افشای پلان واشنگتن برای محروم ساختن روسیه از ارتش قوی آن - اسپوتنیک افغانستان
افشای پلان واشنگتن برای محروم ساختن روسیه از ارتش قوی آن

روسیه به طور مکرر متهم به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016 با کمک هکرها شده است. در ماه ژوئن 2018، سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده یک اتهام غیابی در برابر 12 افسر اطلاعاتی روسیه اتخاذ کردند. به گفته سرویس های اطلاعاتی، اطلاعات روسیه از دو گروه هکر برای هک سرورهای حزب دموکرات استفاده می کنند.

کرملین احتمال اعمال تحریم‌هایی از سوی امریکا که دارایی‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، را هدف قرار می‌هد، رد کرد و قانون پیش‌نویس تحریم‌ها را نمونه‌ای از احساسات ضد روسی دانست که نباید جدی گرفته شود.

پیش از این، نیز در دوم اگست سال گذشته میلادی یک گروه از سناتور‌های امریکایی به ریاست لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه، لایحه تحریم‌ها علیه روسیه را در پاسخ به ادعای دخالت مسکو در انتخابات سال 2016 امریکا، حضور نظامی در سوریه و همچنین الحاق کریمه تحویل کنگره دادند تا اقتصاد این کشور را هدف قرار دهند؛ هرچند بررسی این لایحه بعد‌ها به سال جاری میلادی موکول شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала