سوء استفاده کارمندان اردوگاه مهاجران در امریکا از کودکان

© REUTERS / Edgard Garridoسوء استفاده کارمندان اردوگاه های مهاجران در امریکا از کودکان
سوء استفاده کارمندان اردوگاه های مهاجران در امریکا از کودکان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان اردوگاه های مهاجران در ایالات متحده متهم به سوء استفاده از کودکان شدند.
امریکا بیش از 500 کودک مهاجر را به خانواده‌هایشان بازگرداند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا بیش از 500 کودک مهاجر را به خانواده‌هایشان بازگرداند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، وزارت صحت و خدمات اجتماعی امریکا نوشت: دولت این کشور طی چهار سال گذشته نزدیک به 5 هزار شکایت از آزار و اذیت جنسی کودکان در اردوگاه های امریکایی برای مهاجران دریافت کرده است.

طبق نوشته این وزارت، این موارد شامل پیوندهای عاشقانه میان کارکنان این مؤسسات و نوجوانان، نشان دادن پورنوگرافی و حتی تماس و لمس های جنسی بوده است.

این وزارت خانه خاطرنشان ساخت شکایت های افراد در سال 2015 آغاز شد، اما شمار آنها در سال 2017 به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، در سال 2018 میلادی 1261 مورد شکایت ثبت شده است، که 192 مورد آن بیشتر از یک سال پیش است. در بیشتر موارد، همسالانشان آزار و اذیت کودکان را انجام داده اند، اما در 178 مورد شکایت ها در برابر کارگران اردوگاه دریافت شده است.

این در حالیست، که در سال 2018 میلادی شمار چنین رخدادها افزایش پیدا کرده و از 4 مورد در ماه فیبروری تا 12 مورد در ماه جولای رسیده است.

در همین حال، تد دویچ نماینده کنگره امریکا این موضع را با سیاست بیطرفی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در قبال مهاجران غیرقانونی پیوند می دهد.

به نوبه خود، جاناتان وایت مسئول کودکان در اردوگاه های مهاجران، در مجلس نمایندگان این اتهام ها را رد کرد و گفت:- "هیچ یک از این شکایت ها مربوط به کارکنان نیست".

یادآوری می کنیم، که در دسمبر 2018 یک دختر هفت ساله گواتمالایی که با پدرش در هنگام عبور از مرز ایالات متحده امریکا دستگیر شده بود در راه بازداشتگاه مهاجران غیر قانونی جان باخت.

سازمان ملل متحد از واشنگتن خواست تا تحقیقات مستقل در مورد مرگ این کودک را آغاز کند و همچنین بازداشت کودکان را متوقف کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала