اتهامات تازه هند و پاکستان بر یکدیگر

© AFP 2023 / Sajjad Hussainاتهامات تازه هند و پاکستان بر یکدیگر
اتهامات تازه هند و پاکستان بر یکدیگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور های هند و پاکستان همدیگر را یک بار دیگر به گلوله باران در کشمیر متهم می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، هند و پاکستان یکدیگر را به گلوله باران در نزدیکی خط مرزی کشمیر متهم نموده اند. دهلی نو از کشته شدن سه غیر نظامی خبر داد. جانب پاکستان نیزکشته شدن یک تن را تأیید نموده است.
به گفته پلیس هند، شب گذشته، ارتش پاکستان در روستای منطقه "پونچ" در ایالت جامو و کشمیر آتش گشود. یکی از گلوله ها به یک خانه مسکونی اصابت نموده و آن را کاملا تخریب کرد. مادر و دو کودک که در خانه بودند جان های شان را ازدست دادند. 
مقامات پاکستانی نیز ، به نوبه خود، در مورد"حملات غیر منتظره"اعلام نمودند که توسط ارتش هند انجام شد.طبق گفته Geo TV، در اثر این گلوله باری یک کودک کشته و، چندین تن دیگر مجروح شدند. همچنین چندین خانه ویران شده است.
یادآوری میکنیم، روز چهارشنبه مقامات نظامی پاکستان اعلام کردند دو فروند طیاره نظامی هند که حریم هوایی پاکستان نقض کرده بودند، توسط نیروهای پاکستانی سرنگون شده اند. در نتیجه این رویداد پیلوت هندی زخمی و بدست نظامیان پاکستانی افتاد.
روابط میان هند و پاکستان پس از حمله تروریستی علیه نیروهای امنیتی هند که منجر به کشته شدن 45 تندر منطقه پلواما، ایالت جامو و کشمیر شد، رو به وخامت گرایید. گروه «جیش محمد» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
در عین حال شماری از مقامات هندی ادعا دارند که حکومت پاکستان در این حمله دست دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала