فیس بوک از چینی ها شکایت کرد

© REUTERS / Dado Ruvicفیس بوک از چینی ها شکایت کرد
فیس بوک از چینی ها شکایت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیس بوک از چینی ها به علت سوء استفاده از نام و اعتبار محصولات خود و ایجاد اکانت های جعلی شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، برخی شرکت ها و اشخاص چینی با سوء استفاده از نام و اعتبار فیسبوک و اینستاگرام، اقدام به کسب سود و حفظ منافع غیرقانونی می کنند.
در شکایت که از سوی فیسبوکدر سایت رسمی این شرکت منتشر شده، ذکر شده است که چهار شرکت و سه نفر در چین برای ایجاد و تبلیغ فروش حساب های جعلی، دوستداران و پیروان در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و از این روش سوء استفاده هایی را نیز ترتیب می دهند.
این کار مساویست با نقض قوانین فدرال ایالات متحده، چرا که مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک ادعا می کند که شرکت ها و افراد چینی، حقوق مالکیت معنوی فیس بوک در ایالات متحده را با استفاده های غیرقانونی از علامت و نام تجاری فیس بوک و اینستاگرام نقض می کنند.
معاون ارشد زاکربرگ در بخش حقوقی فیس بوک در این خصوص گفت: "با تهیه پرونده دعاوی، ما امیدواریم که راهی خلق کنیم تا این نوع فعالیت های جعلی را شاهد نباشیم. ما این نوع رفتارها را تحمل نمی کنیم و به شدت برای حفاظت از یکپارچگی سیستم عامل خود اقدام خواهیم کرد."
فیس بوک شرکت ها یا افرادی را که از آنها شکایت می کند را نام نبرد اما در شکایت خود اشاره کرد که آنها حساب های جعلی را در اپل، آمازون، گوگل، لینکدین و توییتر نیز تبلیغ می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала