آمادگی اردوی سوریه به جنگ بزرگ

© Sputnikاردوی سوریه
اردوی سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اردوی سوریه برای عملیات سنگین ضد تروریستها در حالت احضارات درجه یک قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، منبع نظامی سوریه از آماده باش کامل نیروهای ارتش سوریه برای عملیات سهمگین ضد تروریستهای القاعده در شمال این کشور خبر داد.

روسیه: شمار زیاد تروریست‌ها در ادلب مستقر اند و باید منهدم شوند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: شمار زیاد تروریست‌ها در ادلب مستقر اند و باید منهدم شوند

این منبع اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه نمی‌توانند که در برابر حملات تروریست‌ها در منطقه عاری از سلاح ساکت بمانند به ویژه که روند حملات از زمان سیطره هیئت تحریرالشام بر ادلب افزایش پیدا کرده است. ارتش به دنبال عملیات نظامی است و نیروهای ارتش در حومه حماه و ادلب آمادگی کامل برای نبرد با تروریست‌ها را دارند و ارتش سوریه طی روزهای گذشته تجهیزات و نیروهای زیادی به حومه ادلب و حماه ارسال و اعزام کرده است.
منبع نظامی سوری بیان کرد: مشوره های گسترده‌ای با روس‌ها برای نحوه واکنش به گروپ های تروریستی جریان دارد، به ویژه حمله تروریست‌ها که به کشته شدن دهها نظامی سوری منجر شد. هدف اول عملیات نظامی پایان دادن به حضور تروریست‌ها در منطقه عاری از سلاح و ایجاد امنیت برای روستاها، شهرک‌ها و شهرهای مجاور جبهه‌های حومه حماه است که روزانه در معرض حملات تروریست‌ها قرار دارند.
از سوی دیگر کمال الجفا کارشناس امور نظامی سوری گفت: عملیات نظامی حتمی است و گریزی از آن نیست زیرا حمله‌ای که انجام شد بزرگترین هجوم تروریست‌ها از زمان ایجاد منطقه کاهش تنش محسوب می‌شود. عملیات ادلب به زودی شروع می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала