بازیکن ترکی با تیغ به مسابقه آمد

© Photo / Twitter/AMED SKبازیکن ترکی با تیغ به مسابقه آمد و بر حریفانش حمله
بازیکن ترکی با تیغ به مسابقه آمد و بر حریفانش حمله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت جنجالی تیم های ترکیه پس از ورود یکی از بازیکنان با تیغ ریش تراشی به زمین و حمله به بازیکنان حریف، به جنجال کشیده شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم "آمِداسپور" ترکیه که عمده هواداران آن را ساکنین کُرد شهر دیاربکر ترکیه تشکیل می دهند در رقابت های لیگ دسته سوم و در جریان دیداری که منجر به حوادث تلخ زیادی شد، از تیم ساکاریا اسپور میزبانی می کرد.
تصاویر منتشر شده در تلویزیون رسمی ترکیه نشان داد که «منصور کالار» یکی از بازیکنان تیم میزبان پیش از آغاز بازی با در دست داشتن یک تیغ ریش تراشی در ترکیب تیمش قرار گرفت. 

پس از انجام مراسم پیش از بازی و خوش آمد گویی بازیکنان با یکدیگر، منصور از پشت به «فرهاد یازگان» بازیکن تیم میهمان حمله ور و گلوی او را زخمی می کند.
بدنبال این حادثه، یازگان با استفاده از اینستاگرام تصاویری از گردن خود به اشتراک گذاشت که در آنها آثار زخم های ناشی از بریدگی به وسیله تیغ به وضوح قابل مشاهده است. 

بازی مذکور در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما اخبار غافلگیر کننده ورود مخفیانه تیغ صورت تراشی توسط این بازیکن به زمین بازی به سوژه داغ رسانه های ورزشی ترکیه بدل شد.
لازم به ذکر است هواداران این 2 تیم در گذشته سابقه درگیری داشته و تصاویر منتشر شده از درگیری آنها در اکتبر سال گذشته حاکی از حملات شدیدی است که از سوی هواداران هر 2 تیم تدارک دیده شده و منجر به مجروح شدن برخی از بازیکنان و نیروهای امنیتی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала