ثبت سه میلیون حمله سایبری امریکا در روسیه

CC0 / Pixabay / ثبت سه میلیون حمله سایبری امریکا در روسیه
ثبت سه میلیون حمله سایبری امریکا در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طی چند روز اخیر، روسیه سه میلیون بار مورد حمله سایبری امریکا قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا اعلام کرده است که، روسیه طی چند روز اخیر بیشتر از سه میلیون حمله سایبری امریکا را به IP — آدرس های خود ثبت کرده است.
آنتونوف افزود که او قصد دارد با همکاران امریکایی خود این موضوع را مورد بحث قرار دهد.
هفته گذشته، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، ضمن ابراز نظر در مورد نشرات امریکایی در خصوص قطع دسترسی آژانس تحقیقاتی سنت پترزبورگ به اینترنت، بیانیه مشابهی را منتشر کرد و در مورد «تعداد زیادی از حملات اینترنتی» از ایالات متحده صحبت نمود.
پیش از این، واشنگتن پست و NBC گزارش دادند که فرماندهی سایبری ارتش ایالات متحده در انتخابات میان سالهای 2018 دسترسی "شرکت" های روسیه به شبکه اینترنت را قطع نمودند.
به نقل از این کانال تلویزیونی، این حمله سایبری "تهاجمی ترین اقدامات شناخته شده در حال حاضر توسط دولت ترامپ برای مبارزه با دخالت انتخاباتی روسیه" می باشد.
این بخشی از اولین اقدام تبلیغاتی سایبری علیه روسیه بود که هدف آن جلوگیری از ادعای "تلاش برای دخالت در انتخابات امریکا" می باشد.
به نقل از واشنگتن پست، فرماندهی سایبری نیروهای مسلح ایالات متحده، با استفاده از اطلاعات "آژانس امنیت ملی" این کشور، حمله را انجام دادند، که در نتیحه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه چند ساعت قبل از انتخابات در ایالات متحده قطع اینترنت شد.
در عین حال، کاخ سفید حاضر در خصوص اطلاعات ارائه شده توسط کانال ان بی سی از خود عکس العملی نشان نداده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала