امریکا نیروهایش را در نزدیکی مواضع ارتش اسد باقی خواهد گذاشت

© REUTERS / Rodi Saidامریکا نیروهایش را در نزدیکی مواضع ارتش اسد باقی خواهد گذاشت
امریکا نیروهایش را در نزدیکی مواضع ارتش اسد باقی خواهد گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا نیروهایش را در شهر طبقه در شمال شرقی سوریه در نزدیکی مواضع نیروهای دولتی سوریه باقی خواهد گذاشت.
گشف گور دسته جمعی در نزدیکی اردوگاه آوارگان «الرکبان» سوریه - اسپوتنیک افغانستان
کشف گور دسته جمعی در نزدیکی اردوگاه آوارگان «الرکبان» سوریه

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری کردستان 24 نوشت: یک کارمند اداره شهر طبقه که در آن یک سد بزرگ راهبردی سوریه موقعیت دارد به این نشریه گفته است، که او با نمایندگان مقام های ایالات متحده امریکا دیدار کرده است و آنها به او اطمینان داده که نیروهای امریکایی در این شهر باقی خواهند ماند.

هم اکنون این شهر را نیروهای دموکرات کردهای سوریه کنترل می کند.

او گفته است، که جمعیت در شهر رو به افزایش است. افرادی که از سرزمین های زیر کنترل حکومت بشار اسد فرار کرده اند باید اطمینان حاصل کنند که ایالات متحده امریکا برای حفظ ثبات باقی خواهد ماند.

مقام های امریکایی همچنان گفته اند، که اسد با پشتیبانی روسیه بسیار دوست دارد تا کنترل شهر طبقه را بدست بگیرد، اما جمعیت شهر طبقه از نیروهای کردی و ایالات متحده امریکا پشتیبانی می کنند. نیروهای ایالات متحده امریکا همچنین نیروهای کرد را در برابر حمله بالقوه ترکیه نگهبانی می کند.

بر اساس گزارش این نشریه، در حال حاضر یک شرکت با دولت سوریه پیوند دارد و به پشتیبانی از اسد مصروف است، اما این شرکت نه از ارتش و نه از سایر سازمان های دولتی در شهر طبقه نمایندگی می کند.

یادآوری می کنیم، که درگیری های در سوریه از سال 2011 تا به اکنون میان رئیس جمهور اسد و شورشیان ادامه دارد. این درگیری ها زمانی به یک جنگ داخلی تمام عیار تبدیل شد که در آن سازمان تروریستی از جمله حکومت اسلامی (داعش) قوی تر شد. اپوزیسیون دولت سوریه توسط ایالات متحده امریکا و کشورهای اروپایی پشتیبانی می شود و روسیه دولت اسد را کمک می کند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала