حمله سنگین ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب

© Sputnik / Iliya Pitalev حمله سنگین ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب
حمله سنگین ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش سوریه، اخیراحملات شدیدی رابه مواضع گروه تروریستی «جبهه النصره» در حومه جنوبی ادلب وارد کرد که در پی آن، شماری از تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور، روز گذشته حملات سنگینی را به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در حومه جنوبی ادلب صورت دادند.
گروه‌های تروریستی قصد داشتند از محور السرمانیه ودویرالاکراد در سهل الغاب واقع در حومه حماة به پایگاه‌های ارتش سوریه نفوذ کنند اما نیروهای ارتش تلاش این گروه‌ها را ناکام گذاشتند و تعداد زیادی از آن‌ها را از پای درآوردند.
به گفته منابع سوری، ارتش همچنین حملات توپخانه‌ای و راکتی علیه تروریست‌های جبهه النصره در منطقه کفرزیتادر حومه شمالی حماة انجام داد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها منجر شد.
نیروهای دولتی سوریه همچنین مقرهای جبهه النصره در دیرالشرقی، خان السبل، معر شمارین و خان شیخون در حومه جنوب شرقی ادلب را هدف قرار دادند. در این حملات نیز تعدادی از تروریست‌ها کشته شدند.
دمشق می‌گوید که گروه جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی وابسته به آن، که در حومه جنوبی ادلب و برخی شهرک‌ها در حومه شمالی حماه مستقر هستند، توافق آتش‌بس در منطقه «کاهش تنش» در استان ادلب را نقض می‌کنند و تجاوزات و حملاتی به مواضع ارتش و ایست‌های بازرسی و نیز روستاهای امن صورت می‌دهند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала