ونزوئلا: حمله سایبری هکرهای امریکایی باعث قطع برق شد

© REUTERS / Marco Belloونزوئلا: حمله سایبری هکرهای امریکایی باعث قطع برق شد
ونزوئلا: حمله سایبری هکرهای امریکایی باعث قطع برق شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر ارتباطات ونزوئلا با اعلام اینکه قطع برق در این کشور در نتیجه یک حمله سایبری بوده است، احتمال داد این حمله از سوی امریکا صورت گرفته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات ونزوئلا، اعلام کرد ، در یک حمله سایبری سیستم کنترل خودکار نیروگاه برقی — آبی هدف قرار گرفت و فعالیت این نیروگاه به طور موقت قطع شد که اختلال در شبکه برق این کشور را به دنبال داشت.
وی افزود این حمله سایبری احتمالا از امریکا انجام شده است.
برق 20 منطقه از 23 منطقه در ونزوئلا روز پنجشنبه قطع شد. شرکت برق ملی ونزوئلا علت این قطع برق را بروز مشکلی در نیروگاه برق — آبی این کشور اعلام کرد.
نیکلاس مادورو امریکا را مسبب قطعی برق در کشورش دانست.این در حالی است که واشنگتن هر گونه اتهامی را در زمینه رد کرده است.
این در حالیست که روز گذشته خوان گوایدو، رئیس مجمع ملی ونزوئلا و از مخالفان سرسخت دولت که خود را رئیس جمهور فعلی ونزوئلا اعلام نموده، در برابر حامیان خود در کاراکاس ظاهر شد و گفت که مقامات مسئول قطع سراسری برق در کشور هستند.
یادآوری می کنیم که، خوان گوایدو، رئیس مجمع ملی ونزوئلا و سردسته مخالفان دولت، ماه جنوری سال جاری میلادی ، در اقدامی غیرقانونی و جنجال برانگیز، خود را رئیس جمهور ونزوئلا خطاب کرد و باعث تشدید تنش‌ها در این کشور شد. اقدامی که بی درنگ مورد حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала