نجات ۲۶ زن از بردگی جنسی در سالون‌های مساژ

© REUTERS / Jorge Silvaنجات ۲۶ زن از بردگی جنسی در سالون‌های مساژ
نجات ۲۶ زن از بردگی جنسی در سالون‌های مساژ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته پولیس، زنان نجات‌داده شده از ۲۰ الی ۶۰ سال سن دارند که اکثریت شان بیش از ۲۰ ساعت در شبانه روز روسپی‌گری می‌کردند و در شرایط بسیار بد زندگی داشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل خبرنامه پولیس شهر سیاتل امریکا، ۲۶ زن از بردگی جنسی در سالون‌های مساژ این شهر نجات داده شده اند.

پولیس در پیوند با این قضیه شش مظنون را بازداشت کرده است.

خبرنامه می‌افزاید، تحقیقات درمورد این قضیه که علاوه بر پولیس شهر سیاتل، مامورین اف بی آی و وزارت امنیت داخلی ایالات متحده امریکا نیز در آن شرکت داشتند، سه و نیم سال ادامه داشت که در نتیجه آن شش تن به ظن ترویج فحشا و پول‌شویی بازداشت شدند که در حین بازداشت، این افراد، اسلحه و پول نقد نیز نزد این افراد وجود داشت.

این تحقیقات پس از آن آغاز شد که شماری از افراد از تجارت احتمالی خدمات جنسی در بعضی از سالون‌های مساژ، خبر دادند. در نتیجه کارمندان ارگان‌های مجری قانون این سازمان جرمی را که از زنان استفادهٔ سوء می‌کرد، کشف کردند.

در خبرنامه پولیس سیاتل آمده است: "این افراد، زنان را با فریب و دروغ و وعده اینکه آنها پول زیادی کمایی خواهند کرد، از چین به سیاتل می‌آوردند. این زنان قربانی فکر می‌کردند که برای یک کار قانونی به امریکا می‌آیند… در حقیقت مالکان این سالون‌های مساژ پول هنگفتی را از این کار غیرقانونی بدست می‌آوردند".

به گفته پولیس، زنان نجات‌داده شده از ۲۰ الی ۶۰ سال سن دارند که اکثریت شان بیش از ۲۰ ساعت در  شبانه روز روسپی‌گری می‌کردند و در شرایط بسیار بد زندگی داشتند.

گشت و گزار این زنان محدود و تحت کنترول بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала