همسر جعلی ترامپ در اینترنت غوغا برپا کرد + تصاویر

© AP Photo / Andrew Harnikهمسر جعلی ترامپ در اینترنت غوغا برپا کرد + تصاویر
همسر جعلی ترامپ در اینترنت غوغا برپا کرد + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شبکه اینترنت آخرین تصاویری که از رئیس جمهور امریکا و همسرش منتشر شده بار دیگر، تئوری «ملانیای جعلی» را شدت بخشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، شماری از افراد گمان می کنند دونالد ترامپ در برخی مناسبت ها ملانیای جعلی را با خود به همراه می برد و این اقدام در توییتر هیجان برپا نموده است.
در تازه ترین عکس، دونالد ترامپ و فردی که می تواند همسرش ملانیا باشد یا خیر، به منظور بازدید از مناطق طوفان زده به آلاباما سفر کردند. 

پس از این سفر بود که هشتک ملانیای جعلی (Fakemelania#) در توییتر دست به دست شد. 

این تئوری بر مبنای چند عامل است، مانند اینکه در مورد یک عکس، کاربران می گویند ملانیا چند اینچ کوتاه تر از حد معمول و حتی کوتاه تر از «بارون» پسرش به نظر می رسد.
گفتنی است این اولین باری نیست که حضوربانوی اول ، نظریه ملانیای دروغین را مطرح می کند.در ماه می نیز وی به مدت 3 هفته به خاطر جراحی کلیه از انظارمردم پنهان شد و 24 روز بعد در جشن استقبال از خانواده های نظامی حاضر شد، اما مردم اعتقاد دارند وی با بازیگری شبیه خود عوض شده ، که پس از آن دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا را به سخن گفتن در اینترنت درباره این اخبار دروغین واداشت.
در سال 2017 نیز به دنبال انتشار ادعاهایی مبنی بر اینکه زنی که عینک آفتابی بر چشم داشته و کنار ترامپ ایستاده بود و درحال بررسی طوفان ماریا بود بانوی اول واقعی نبوده است..

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала