ابوبکر البغدادی در زره پوش امریکایی/ آیا رهبر داعش زیر نظارت امریکاست؟

© AP Photo / Militant video, Fileابوبکر البغدادی در زره پوش امریکایی/ آیا رهبر داعش زیر نظارت امریکاست؟
ابوبکر البغدادی در زره پوش امریکایی/ آیا رهبر داعش زیر نظارت امریکاست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه ای ترکی، از ظاهر شدن رهبر داعش در یک زره پوش امریکایی خبر داد.
احتمال اختفای ابوبکر البغدادی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
احتمال اختفای ابوبکر البغدادی در سوریه

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، روزنامه ینی‌شفق ترکیه نوشت: ایالات متحده امریکا برای توطئه جدیدی با همکاری داعش آماده می‌شود، اطلاعاتی فاش شده مبنی بر اینکه سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا)، اقدام به بازجویی از دو هزار داعشی در اردوگاه‌های زیر سیطره حزب کارگران کردستان کرده و 140 نفر از این داعشی‌ها،‌ گذرنامه جعلی از امریکا دریافت کرده‌اند.

این رسانه ترکیه‌ای افزوده است، که ایالات متحده امریکا طرح‌های سری با هدف انتقال تروریست‌های داعشی از این منطقه از طریق عراق با اسامی و مدارک و گذرنامه‌های جعلی اجرا می‌کند.

این روزنامه خاطرنشان کرده است، که سازمان اطلاعات مرکزی امریکا چندین منطقه از دیرالزور را به‌عنوان منطقه نظامی اعلام کرده و آنها را به‌روی ساکنان غیرنظامی بسته و مانع خروج آنها می‌شود، پنتاگون در مناطق تحت سیطره خود به بازجویی از داعشی‌های انتخاب‌شده می‌پردازد و پس از آن این افراد را به نقاط تجمع داعش در اردوگاه‌های مخصوص و بقیه را به اردوگاه‌های سری منتقل می‌کند که از سوی سیا مشخص شده است.

ینی‌شفق در ادامه نوشت: نمایندگانی از سازمان‌های اطلاعات فرانسه، انگلیس و اسرائیل از این اردوگاه‌های سری بازدید می‌‌کنند و کارت‌های شناسایی و گذرنامه‌هایی برای تسهیل خروج تروریست‌ها از طریق عراق میان آنها توزیع شده است.

این روزنامه تأکید کرد، که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش زیر نظارت امریکا فعالیت می‌کند. این روزنامه تصویری از وی داخل یک زره‌پوش امریکایی منتشر کرده است، تروریست‌های فراری داعش از الباغوز هم صحت این تصاویر را تأیید کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала