کشف یک سازمان مخفی در کوریای شمالی

© AP Photo / Pyongyang Press Corps Pool کشف یک سازمان مخفی در کوریای شمالی
کشف یک سازمان مخفی در کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های امریکایی از موجودیت یک سازمان مخفی در کوریای شمالی خبر می دهند که هدف آن سرنگونی کیم جونگ اون، رهبر این کشور است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "واشنگتن پست" در کوریای شمالی، یک سازمان مخفی Cheollyma Civil Defense موجود است که فعالانه علیه دولت کنونی مبارزه می کند. این سازمان با نام Free Joseon نیز شناخته می شود.
به گفته منابع این روزنامه، هدف این سازمان مخفی کوریای شمالی؛ سرنگونی کیم جونگ اون، رهبر کنونی این کشور ودولت دیکتاتور او می باشد.
اخیرا این سازمان با نشر یک پیام از ساکنین این کشور درخواست نمود که در داخل و خارج از کوریای شمالی با دولت مقابله کنند. 

آمادگی امریکا برای حمله به کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی امریکا برای حمله به کوریای شمالی

کفته می شود که اعضای این سازمان یک حکومت موقت تشکیل را دادند که بعد از سرنگونی قدرت کنونی در پیونگ یانگ رویکار خواهد شد.
اعضای سازمان مخفی Cheollima در تاریخ 22 فبروری سال جاری به سفارت جمهوری دموکراتیک کنگو در مادرید حمله کردند. مردان ناشناس با ورود به ساختمان سفارت ، کارمندان را این نهاد را بسته نموده و سامان آلات تخنیکی را با خود بردند.
اطلاعات مطبوعات اسپانیا نشان می دهد که سازمان "سیا" در پشت این حمله قرار داشت. و اما شماری از منابع گفته اند این گروه اقدامات خود را با هیچ یک از دولت ها هماهنگ نکرده و به طور مستقل عمل می کنند.
علاوه بر این، گفته می شود که شرکت ایالات متحده دراین سازمان مخفی، به نفع امریکا نیست، زیرا این امر می تواند مذاکرات موجود میان رهبران امریکا و کوریای شمالی را تحت تأثیر قرار دهد.
براساس گزارش این نشریه، در نتیجه این حمله، گروه مذکور به اطلاعات ارزشمند، تلفن ها و کامپیوترهای کارکنان سفارت دسترسی پیدا نموده است.
ممکن است این اطلاعات حاوی اسنادی باشد که تلاش های کوریای شمالی را برای واردات کالاهای لوکس از اروپا با دور زدن از تحریم ها افشا خواهد ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала