ترس رونالدو از سفر به امریکا

© Fotobank.ru/Getty Imagesکریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو تابستان آینده به امریکا سفر نخواهد کرد‌. مهاجم یوونتوس به خاطر دستگیری احتمالی در رابطه با متهم شدن به تجاوز جنسی از رفتن به امریکا امتناع خواهد کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The New York Times پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در تابستان سال 2009 و در شهر لاس وگاس هنوز باز است و مدیران بیانکونری احتمال می دهند با ورود این باشگاه و کریستیانو رونالدو به ایالت متحده، این ستاره پرتگالی توسط پلیس این کشور بازداشت شده و در مسابقات پیش فصل دردسر بزرگی برای رونالدو و یوونتوس ایجاد شود.
کاترین مایورگا ادعا کرد که ستاره پرتگالی به او در اتاق هتلی در لاس وگاس در سال 2009 تجاوز کرده و بعد از آن 375 هزار دالر به عنوان حق السکوت به وی پرداخت کرده است که البته رونالدو و وکلای وی ادعای تجاوز را رد کرده اند. 

رونالدو به یک تجاوز جنسی دیگر متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو به یک تجاوز جنسی دیگر متهم شد

یوونتوس قصد دارد برنامه های پیش فصل خود را در هفته های آینده اعلام کند و احتمالا این تیم در سنگاپور و چین بازی خواهد کرد و به ایالت متحده سفر نمی کند.
رونالدو که در تابستان گذشته رئال مادرید را ترک کرد و به یوونتوس پیوست.پیشتر گزارش شد که، کریستیانو رونالدو، بازیکن فوتبال تیم یوونتوس با دادگاهی در اسپانیا بر سر اتهام فرار مالیاتی به توافق رسید و پذیرفت که 18 میلیون و 800 هزار یورو (حدود 21 میلیون دالر) جریمه بپردازد.
توافق با دادگاه همچنین شامل 23 ماه زندان است. اما بنا به قوانین اسپانیا افرادی که به کمتر از دو سال زندان محکوم ‌شوند و جرم خشونت‌آمیزی مرتکب نشده باشند، محکومیت‌شان به حبس تعلیقی تبدیل می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала