درخواست روسیه از روزنامه نگار امریکایی برای عذرخواهی

© Sputnik / Sergey Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر درخواست روسیه از روزنامه نگار امریکایی برای عذرخواهی
درخواست روسیه از روزنامه نگار امریکایی برای عذرخواهی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از یک روزنامه نگار امریکایی درخواست کرده تا به دلیل نشر اخبار جعلی از روسیه پوزش طلبد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از فرید زکریا، روزنامه نگار امریکایی درخواست نموده تا از روس ها معذرت خواهی کند.
دیپلمات در صفحه فیس بوک خود یک نوار ویدیویی جعلی به نام "حقایق آشکار" را منتشر نموده که در آن از "تبانی ترامپ با روسیه" اشاره شده است.
دیپلمات، ظاهرا با نشر این نوار ویدیویی؛ می خواست «نشان دهد که چگونه تبلیغات امریکا انجام می شود و محتوای جعلی بزرگ تولید می شود».
راخارووا ابراز داشت: "به نظر من، او و امثال وی پس از نشر اطلاعات دادستان ویژه ، رابرت مولر؛ ابتدا باید در بدل همه اظهاراتی که در طول سال های گذشته گفته اند عذرخواهی کنند".
این عذرخواهی نه باید فقط از دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، بلکه پیش از همه در برابر مردمان دو کشور به خاطر تبلیغات احمقانه و بی مفهومی که در طول این همه سال ها علیه آنها صورت گرفته، انجام شود.
صورت گیردو تنها پس ار عذرخواهی می توان ابراز عقیده کرد.
ویلیام بار دادستان کل امریکا روز یک شنبه گزارشی، از نتایج تحقیقات تیم روبرت مولر به کنگره این کشور را ارایه کرد. بر اساس این گزارش، هیچ مدرکی دال بر تبانی ترامپ با روسیه در زمان رقابت‌های انتخاباتی 2016 که به انتخاب ترامپ منجر شد یافت نشده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала