حمله به موتر حامل رهبر مخالفان ونزوئلا + ویدئو

© REUTERS / Andres Martinez Casaresحمله افراد ناشناس به موتر رهبر مخالفان ونزوئلا
حمله افراد ناشناس به موتر رهبر مخالفان ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فرد ناشناس موتر خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا را مورد حمله قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی VPI TV ، یک فرد ناشناس در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا؛ موتری حامل خوان گوایدو، رئیس جمهور خود خوانده و رهبر مخالفان دولت مادورو را مورد حمله قرار دادند.  

در نوار ویدیویی که در توییتر منتشر شده، مشاهده می شود که موتر حامل خوان گوایدو در جاده در حرکت است، اما هنگام توقف در اشاره ترافیکی، یک فرد که هویت وی ناشناخته باقی ماند، به موتر رهبر مخالفان ونزوئلا نردیک می شود و تلاش کی کند تا دروازه موتر را باز نماید. موتر دوباره حرکت می کند، مردم بالای فرد حمله کننده اشیای مختلف را پرتاب می کنند.
در گزارش همچنین گفته شد، هنگام بازگشت گوایدو از اسامبله ملی موتر حامل او توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت. این امر موجب نگرانی طرفداران رهبر مخالفان ونزوئلا شده است.
مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده ضمن ابراز تأسف دراین مورد گفت: «این اقدامات ناپسند نمی تواند موانعی را در راه آوردن دموکراسی واقعی و ثبات به نفع مردم ونزوئلا ایجاد نماید».
یادآوری میکنیم، خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا ۲۳ جنوری در تظاهرات گسترده ضد دولتی در شهر کاراکاس، پایتخت ونزوئلا خود را رئیس جمهور موقت این کشور اعلام کرد.
در عین حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و از رئیس جمهور مادورو خواست تا قدرت را به وی انتقال دهد.
ترکیه، ایران، روسیه، چین و کوبا از جمله کشورهایی هستند که از نیکلاس مادورو، رئیس جمهور منتخب ونزوئلا حمایت کرده‌اند و خواستار عدم دخالت کشورهای دیگر در امور داخلی ونزوئلا شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала