کریمه امنیت مرز خود را در ارتباط با انتخابات ریاست‌ جمهوری با اوکراین تقویت کرد

© Sputnik / Alexandr Polegenko /  مراجعه به بانک تصاویر کریمه امنیت مرز خود را در ارتباط با انتخابات ریاست‌ جمهوری با اوکراین تقویت کرد
کریمه امنیت مرز خود را در ارتباط با انتخابات ریاست‌ جمهوری با اوکراین تقویت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین، کریمه امنیت مرز روسیه با اوکراین را تقویت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات امنیتی شبه‌ جزیره کریمه می‌گوید که کریمه امنیت مرز روسیه با اوکراین را در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری آن کشور تقویت کرده است.

مقامات امنیتی می‌گویند که نگهبانان مرزی در حالت آماده باش و عملیاتی قرار دارند. همچنان می‌گوید که تقویت امنیت مرز روسیه با اوکراین در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین بوده است. یادآوری می‌کنیم که امروز 31 ماه مارچ سال روان انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین آغاز شد و ایستگاه‌های رای‌دهی تا ساعت 20:00 کار خواهد کرد.

کمیسیون مرکزی انتخابات اوکراین می‌گوید در این انتخابات 35.5 میلیون نفر به پای صندوق های رای می‌روند. برای رای‌دهندگان 33.6 هزار مراکز رای‌گیری مدنظر گرفته شده است.

در عین حال، در روسیه بیش از 2 میلیون اوکراینی زندگی می‌کنند. آنها قادر به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نخواهند بود، زیرا کیمسیون مرکزی انتخابات اوکراین تمام مراکز رای‌گیری را در این کشور بسته است.

39 کاندیدا در این انتخابات ریاست‌جمهوری اوکراین با یکدیگر رقابت می‌کنند و این تعداد در تاریخ اوکراین یک رکورد محسوب می‌شود اما رقابت اصلی بین سه کاندیدا شامل ولودومیر زلنسکی، پترو پوروشنکو، رئیس‌جمهور کنونی و یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق و رهبر حزب سرزمین پدری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала