ترامپ حتا در «گلف بازی» هم تقلب می‌کند

© AP Photo / Jeff Chiuترامپ حتا در گلف بازی هم تقلب می‌کند
ترامپ حتا در گلف بازی هم تقلب می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار ورزشی با استناد به اظهارات ده‌ها نفر از افرادی که با ترامپ گلف بازی کرده‌اند، در کتاب جدیدش فاش کرد که رئیس‌جمهور امریکا در این بازی همیشه تقلب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ریک ریلی، نویسنده حوزه ورزش در کتاب جدیدش اعلام کرده است که ترامپ در بازی گلف بسیار تقلب می‌کند. این نویسنده با استناد به اظهارات ده‌ها نفر از افرادی که با ترامپ به بازی گلف پرداخته اند، تصمیم گرفت یک کتاب جدید با نام Commander in Cheat: How Golf Explains Trum «فرمانده تقلب: گلف چگونه ترامپ را توصیف می‌کند» منتشر کند. 

واشنگتن پست دروغ های روزانه ترامپ را برشمرد - اسپوتنیک افغانستان
واشنگتن پست دروغ های روزانه ترامپ را برشمرد

ریلی در بخشی از این کتاب نوشته است: او به شدت تقلب می‌کند. او چه زمانی که مردم او را ببینند و چه زمانی که او را نبینند، تقلب می‌کند. چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، او تقلب می‌کند. او تقلب می‌کند، زیرا این نحوه بازی کردن گلف اوست. اگر با او گلف بازی کنید، او تقلب خواهد کرد.
در این کتاب نوشته شده است که ترامپ گاهی خودش به تنهایی و گاهی هم با کمک پیشخدمتش در بازی گلف تقلب می‌کند. به عنوان مثال دونالد ترامپ در ماه فوریه سال جاری میلادی به بازی گلف با گروهی از گلف بازان حرفه‌ای آمریکا از جمله «تایگر وودز» پرداخت. ترامپ در پرتاب اولیه خود توپ را به داخل دریاچه پرتاب کرد؛ اما زمانی که بازیکنان دیگر حواسشان نبود، ترامپ یک توپ دیگر در می‌آورد و دوباره آن را پرتاب می‌کند که این بار هم این توپ به داخل دریاچه می‌افتد. 

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید به دلیل اینکه بیشتر وقت خود را صرف بازی گلف می‌کند، بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است. وی پیش از ورود به کاخ سفید از باراک اوباما به دلیل اینکه وقت زیادی را صرف بازی گلف می‌کرد، انتقاد کرده بود. این در حالی است که آمار‌ها نشان می‌دهد ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش دو برابر اوباما گلف بازی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала