پاکستان نسبت به حمله دوباره هند، هشدار داد

© Photo / SQ / SQپاکستان نسبت به حمله دوباره هند، هشدار داد
پاکستان نسبت به حمله دوباره هند، هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه پاکستان می‌گوید اسلام آباد بیم آن دارد که هند ممکن است در روزهای آینده به پاکستان حمله کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Geo TV، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان می‌گوید که براساس اطلاعات محرمانه که در اختیار داریم ما نگرانیم که هند بین روزهای 16 تا 20 اپریل بار دیگر دست به تهاجم علیه پاکستان بزند.

قریشی گفت: «چیزی به انتخابات عمومی در هند نمانده و براساس اطلاعات محرمانه که در اختیار داریم ما نگرانیم که هند بین روزهای 16 تا 20 اپریل بار دیگر دست به تهاجم علیه پاکستان بزند.

پاکستان ارتش خود را به رخ هند کشید - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان توانایی های نظامی خود را به رخ هند کشید

قریشی هشدار داد که هرگونه اقدام هند علیه پاکستان تبعات بسیار خطرناکی خواهد داشت بنابراین قدرت های جهان باید به این وضعیت رسیدگی کنند در غیر این صورت صلح و ثبات در جنوب آسیا از بین خواهد رفت.

وی گفت: پاکستان با خویشتنداری و آرامش به دنبال حل تمامی مسائل با همسایه خود است اما متاسفانه دهلی نو پس از حمله تروریستی بهمن ماه گذشته به دنبال تشدید بیشتر اوضاع است.

شاه محمود قریشی افزود: ملت و نیروهای مسلح پاکستان هر لحظه آماده دفع تمامی تهاجم خارجی هستند بنابراین ما انتظار داریم دهلی نو اشتباه مجدد برای حمله را مرتکب نشود.

پیش از این تنش ها میان هند و پاکستان اخیرا پس از آن شدت گرفت که، در نتیجه حمله به قافله حامل نیروهای پلیس هند به تاریخ 14 فبروری سال جاری 44 سرباز کشته شده و 20 سرباز دیگر نیز مجروح شده بودند.

یادآور می‌شویم که بمب‌گذار انتحاری با یک موتر حاوی مواد منفجره به بس حامل افسران پولیس کوبید و انفجار مهیبی را شکل داد.

این واقعه که مسئولیت آن را گروهی تحت عنوان «جیش محمد» در پاکستان قبول کرد خونین‌ترین حمله طی 30 سال اخیر در کشمیر تحت کنترول هند ارزیابی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала