واکنش پوتین به قرار گرفتن سپاه پاسداران ایران در لست گروه‌های تروریستی

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش پوتین به قرار گرفتن سپاه پاسداران ایران در لست گروه‌های تروریستی
واکنش پوتین به قرار گرفتن سپاه پاسداران ایران در لست گروه‌های تروریستی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور روسیه اعلام داشته است که روسیه و ترکیه، کار با ایران را در چوکات فارمت آستانه برای سوریه، ادامه می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا روز دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

واکنش کشورهای مختلف به قرار گرفتن سپاه پاسداران به لست گروه‌های تروریستی - اسپوتنیک افغانستان
واکنش کشورهای مختلف به قرار گرفتن سپاه پاسداران به لست گروه‌های تروریستی

ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه پس از مذاکرات با رجب طیب اردوغان، رئيس جمهور ترکیه در این رابطه، اعلام داشت: "روسیه و ترکیه همکاری موثر در چوکات فارمت سه جانبه آستانه برای سوریه با اشتراک ایران را ادامه می‌دهند. حالا، زمانی که نیروهای اصلی تروریست‌ها شکست خورده اند، مهم است تا بر ثبات کامل وضعیت در زمین و پروسهٔ حل و فصل سیاسی در مطابقت با قطعنامهٔ ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد، تمرکز شود".

قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی از جانب امریکا واکنش‌های کشورهای مختلف را در پی داشته است.

شورای عالی امنیت ملی ایران پس از قرار گرفتن سپاه پاسداران در لست گروه‌های تروریستی، این اقدام امریکا را خصمانه خوانده، در اقدام متقابل امریکا را حامی تروریزم و نیروهای مسلح امریکا در غرب آسیا را گروه تروریستی اعلام کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала