ایوانکا ترامپ چرا رئیس بانک جهانی نشد

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisایوانکا ترامپ چرا رئیس بانک جهانی نشد
ایوانکا ترامپ چرا رئیس بانک جهانی نشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ توضیح داد که چرا وی ایوانکا را به عنوان رئیس بانک جهانی انتخاب نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، به نشریه آتلانتیک گفت که وی به فکر تقرر مشاور خود (ایوانکه ترامپ) به پست رئیس بانک جهانی بود.
ترامپ در مصاحبه‌ای گفت: من حتی درباره در نظر گرفتن پستی برای ایوانکا در بانک جهانی می اندیشیدم. او از عهده این کار بسیار به خوبی ‌میبر‌آمد چرا که او در کار کردن با اعداد خیلی عالی است.
ترامپ همچنین گفت که "او به خوبی خود را در سازمان ملل متحد نشان داده است"، ایوانکا "یک دیپلمات متولد شده است". با این وجود، رئیس جمهور آمریکا ایده معرفی ایوانکا به عنوان نماینده ایالات متحده در این سازمان را از ترس متهم شدن به قوم پرستی رها کرده است.
رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر من این کار را کرده بودم، آنها مرا متهم به قوم و خویش پرستی می‌کردند، اگر چه که این کار هیچ ارتباطی با پارتی‌بازی نداشت.
در ماه جنوری روزنامه فایننشیال تایمز، گزارش داد که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور امریکا، در بین نامزدهای ریاست بانک جهانی قرار دارد. بعدها، کاخ سفید این اطلاعات را رد کرد و در ماه اپریل، دیوید مالپس، معاون وزیر اداره خزانه داری ایالات متحده به عنوان رییس بانک جهانی انتخاب گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала