عکس کودکی که ترامپ او را به گریه انداخت+ عکس

© REUTERS / Carlos Barriaعکس کودکی که ترامپ او را به گریه انداخت عکس سال شد + عکس
عکس کودکی که ترامپ او را  به گریه انداخت عکس سال شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عکس تاثیرگذار از یک کودک مهاجر گریان هنگام اجرای سیاست‌ ضدمهاجرتی ترامپ در مرز آمریکا بهترین عکس مطبوعاتی سال 2018 شد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه هیل، عکس کودکی گریان که سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا را به خوبی نشان می‌دهد، بوسیله سازمان «ورلد پرس فوتو» (بنیاد جهانی عکس‌های مطبوعاتی) به عنوان بهترین عکس خبری سال 2018 انتخاب شد.  

در این تصویر «یانلا سانچز»، دختر ک دو ساله هندوراسی در حالی که یک مأمور حفاظت مرزی نزدیک مرز تگزاس در حال بازرسی مادرش است، گریه می‌کند.
سازمان «ورلد پرس فوتو» در یک رویداد در روز پنجشنبه در آمستردام هلند این عکس را به عنوان بهترین عکس خبری سال 2018 انتخاب کرد.
این عکس بوسیله «جان مور» عکاس برجسته مؤسسه تصویری «گتی ایمیجز» گرفته شده است. وی در واکنش به برنده شدن این تصویر در سال 2018 اعلام کرد: من فکر می‌کنم این عکس مردم زیادی را تحت تأثیر قرار داد؛ زیرا داستان بزرگتری را در دل خود جای داده است. زمانی که چهره یانلا را می‌بینید، واقعا ترس از سفر درازی که باید در تاریکی شب بگذراند و از مرز بگذرد را می‌بینید. 

مقامات امریکا در آن زمان تأکید کردند که این کودک از جمله هزاران کودکی که در نتیجه سیاست ضدمهاجرتی «تحمل صفر» ترامپ از خانواده‌اش جدا شده بود، نبود. اما این تصویر در کشاکش آن زمان به سرعت در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شد و مورد توجه قرار گرفت و حتی مجله معروف تایم نیز آن را با تصویری از ترامپ برروی جلد خود منتشر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала