رئیس سازمان سیا از روش مقابله با روسیه سخن گفت

© Screenshot: The OSS Societyرئیس سازمان سیا از روش مقابله با روسیه سخن گفت
رئیس سازمان سیا از روش مقابله با روسیه سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس سیا اخیرا در صحبت با رسانه ها ابراز داشت که اداره وی در عملیات علیه روسیه و حزب کمونیست کوریای شمالی کمک کرده است.

به گرازش اسپوتنیک، به نقل از نیویورک تایمز، جینا هسپل، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا «CIA» گفته است که تمرکز و سرمایه‌گذاری این سازمان به امور ایران و روسیه تقویت شده است.
به گفته وی، نکات کلیدی در این مورد "پول و نبوغ" است. او خاطر نشان کرد که این روش ها به CIA اجازه می دهد "نتیجه بسیار خوب را به دست آورند".
وی روز پنج‌شنبه در سخنانی ‌گفت:« سازمان سیا منابع بیشتر را در رابطه با امور ایران و روسیه نیز اختصاص داده است».
رئیس سازمان سیا گفت:« قبل از هر چیز ما زمان، پول و خلاقیت بیشتری را صرف تعدادی از سخت‌ترین دشمنانمان کرده‌ایم».
او در بخشی از سخنانش گفت، سرمایه گذاری و تمرکز بیشتر بر کشورهایی چون ایران و روسیه به عنوان بخشی از تلاش‌های«CIA» برای بهبود توانایی‌های این سازمان اطلاعاتی در برابر چالش‌هایی که با آن روبه‌رو صورت گرفته است.
جینا هسپل افزود:« سازمان «CIA» به دلیل حملات یازده سپتامبر و مشغول شدن به جنگ با القاعده و داعش سالیان درازی در استراتژی‌هایش به روسیه و ایران توجه چندانی نکرده است».
مدیر «سی‌آی‌ای» گفت:« پس از سال‌ها تاخیر به دلیل معقول تاکید بر مبارزه با تروریسم پس از یازدهم سپتامبر، سرمایه گذاری ما بر امور روسیه تقویت شده است».
جینا هاسپل همچنین گفته است: «گروه‌هایی مانند داعش حکومت اسلامی و القاعده را به دقت زیر نظر خواهیم داشت، اما ما توجه و منابع خود را بر دولت-ملت های رقیب متمرکز خواهیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала