جزئیات اقدام امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب ایران

© AFP 2023 / Ebrahim Norooziجزئیات اقدام امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب
جزئیات اقدام امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یک گفتگو به شرح جزئیاتی از اقدام امریکا علیه سپاه پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ار رسانه های ایران، علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام امریکا علیه سپاه و ایران، تاکید کرد: دشمنی امریکا با ایران به حمایت کامل واشنگتن از اسرائیل، اگر استفاده از تنگه هرمز برای ایران محدود شود، آن را خواهیم بست.
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، ضمن حضور در برنامه الصباح‌الجدید شبکه العالم اظهاراتی را درخصوص آخرین تحولات منطقه و جهانی ارائه کرد.
وی گفت: سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی تاسیس شد و دفاع از انقلاب اسلامی ایران حد و مرزی ندارد، تغییر فرمانده کل سپاه پاسداران هیچ ارتباطی به تصمیم اخیر آمریکا ندارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صرفا نظامی نیست بلکه در دفاع از انقلاب اسلامی و رشد و توسعه ایران اسلامی نیز سهیم است، سپاه همچنین در همیاری مصیبت زدگان سیل اخیر در ایران نیز سهم به سزایی داشته است، افتخار می‌کنیم که سپاه پاسداران به مظلومان و ستمدیدگان کمک می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به توانمندی‌های نظامی ایران گفت: به رغم تحریم‌ها توان نظامی ایران روز به روز در حال پیشرفت است و هرچه تحریم‌ها بیشتر شود توان نظامی ایران نیز روز به روز بیشتر می‌شود. ما با کشور‌های هم‌جوار در دریا تعاملات و همزیستی مسالمت آمیز داریم.
تنگسیری حضور نظامیان بیگانه را عامل ناامنی منطقه دانست و گفت: بیگانگان هیچ اهمیتی به امنیت منطقه نمی‌دهند و برایشان مهم نیست که اقداماتشان منجر به نابودی منطقه می‌شود، بیگانگان مستقر در منطقه دشمنان مردم در منطقه هستند و تهدیدی برای منطقه محسوب می‌شوند.
تنگسیری با اشاره به حضور مستشاری ایران در جنگ عراق و سوریه علیه تروریسم گفت: سپاه پاسداران به درخواست دولت سوریه و عراق به این کشور‌ها رفت و سپاه دربرابر هیچ ظلمی علیه مسلمانان سکوت نخواهیم کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به جنگ و محاصره یمن خاطرنشان کرد: ائتلاف دشمن یمن را محاصره کرده و اگر این محاصره نبود به یمنی‌ها کمک می‌کردیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала