داستان عروسی که پول را به ازدواج ترجیح داد

CC0 / Pixabay / عروسی که پول را به ازدواج ترجیح داد
عروسی که پول را به ازدواج ترجیح داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختری با گرفتن پول از ازدواج صرف نظر کرد، اما جالب این که این کار او را مردم درک کردند.

به گزارش اسپوتنیک دختری از کوبا قصه می کند والدین نامزدش پول زیادی به او پیشنهاد کردند تا او از عروسی با پسرشان صرف‌نظر کند و دختر قبول نمودو پول را ترجیح داد.
این دختر در صفحه خود در «ردیت» نوشت که نامزد قبلی او از یک خانواده بسیار سنتی آسیایی بوده که بلافاصله پس از تولد، به خارج مهاجرت کرده اند.
پدر ومادر او کار خوبی داشتند و ثروتمند بودند. آنها دختر مورد علاقه پسرشان را قبول نکردند و سعی کردند با دادن پول به او، از شرعروس آینده خلاص شوند.
داماد سابق هنوز از معامله عروس و پدرومادرش بی خبر است. این دختر به خاطر تغییر رفتار نامزدش پس از مراسم نامزدی در فکر جداشدن از او بود. در این گیرودار، مادر داماد به او زنگ زد و درخواست کرد با هم ملاقات بکنند. در این دیدار والدین داماد 10 هزار دالر به او پیشنهاد کردند. دختر کوبایی پول را گرفت.
تعدادی از کاربران از این تصمیم دختر حمایت کردند و گفتند که این پول برای اینکه او بتواند زندگی اش را مرتب کند کافی خواهد بود.
این دختر در توجیح این کارش نوشته: «خانواده داماد مشکلالت زیادی دارند، و بهتر است خودشان راه حل آنها را پیدا کنند».
اما کاربران دیگری از این برخورد عروس و والدین داماد و خود داماد انتقاد کردند و نوشتند: «کار نادرستی از طرف همه انجام شده است، ولی معلومدار است که آنها "سر وته یک کرباس هستند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала