آرزوی دیرین رهبر کوریای شمالی برآورده شد

© Sputnik / Press service of the Administration of Primorsky Krai/Alexander Safronov /  مراجعه به بانک تصاویر آرزوی دیرین رهبر کوریای شمالی
آرزوی دیرین رهبر کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی در روسیه در مورد آرزوی دیرین خود صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی امروز صبح (چهارشنبه) برای دیدار با رئیس جمهوری روسیه در ولادیووستوک وارد این کشور شد.
رهبر کوریای شمالی در ایستگاه راه آهن "هاسان" ابراز داشت که از مدت ها پیش آرزوی سفر به روسیه را داشت.
به گفته رهبر کوریای شمالی، او چیزهای زیادی در مورد روسیه شنیده و "از مدت ها قبل رویای سفر به روسیه" را داشت. وی خاطر نشان ساخت که اکنون خوشبخت است که به این آرزوی خود رسیده است. با گذشت هفت سال از زمان به قدرت رسیدن وی در کوریای شمالی، این نخستین سفر کیم جونگ اون به روسیه است. 

به کیم جونگ اون در ایستگاه راه آهن "هاسان" و پس از خروج از مرز گل، نان و نمک "سنت روس ها هنگام استقبال از مهمانان عالی مقام" داده شد که به گفته دانش آموزانی که برای استقبال او رفته بودند، رهبر کوریا نخست طریق خوردن آنرا نمی دانست.
مشاور کرملین گفته که نشست روز پنجشنبه بر برنامه اتمی کوریای شمالی تمرکز دارد وی گفت: روسیه به دنبال تحکیم روابط مثبت پس از دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا و کیم جونگ اون، رهبری کوریای شمالی است.
در روز 23 اپریل، در کوریای شمالی، رسما سفر قریب الوقوع کیم جونگ اون، رهبر این کشور به روسیه را مورد تأیید قرار دادند. رئیس جمهور فدراسیون روسیه و رهبر کوریای شمالی در تاریخ 25 اپریل مذاکراتی به انجام خواهند رساند. مذاکرات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی در جزیره «روسکی» درولادی واستوک برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала