دستور تادین خان: بر طالبان هرگز نباید رحم کرد

© اسپوتنیک-jakفرمانده پولیس کندهار شد
فرمانده پولیس کندهار شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده پولیس کندهار به زیر دستانش دستور داده است که پس از این در میدان های نبرد به طالبان رحم نکنند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال تادین خان در واکنش به رد اعلام آتش بس از سوی طالبان در ماۀ رمضان می‌گوید که نیروهای دولتی پس از این نباید در برابر طالبان رحم کنند.
وی می‌گوید که:« ما به تمام نیروهای دولتی درین ولایت دستور دادیم که پس از این در میدان‌های نبرد بر طالبان رحم نکنن، چون طالبان غلام استند و بر این گروه حوصله کردن بکار نیست ما کندهار را برای طالبان وحشت جور میکنیم.»
جنرال تادین خان می‌گوید که پس از این نبرد را در برابر طالبان افزایش خواهند داد. 

جنرال رازق، فرمانده پولیس کندهار - اسپوتنیک افغانستان
آیا پرونده ترور جنرال رازق به باد فراموشی سپرده شد؟

وی می‌گوید که:«ما عملیات در برابر طالبان را افزایش میدهیم، هم اکنون در شش ولسوالی این ولایت در برابر طالبان عملیات ادامه دارد و ما می‌کوشیم تا طالبان را نابود بسازیم.»
در همین حال باشنده‌گان کندهار از طالبان می‌خواهند تا به نبردشان پایان بدهند.
طالبان پس از پایان جرگه مشورتی خواست اعضای این جرگه را برای اعلام آتش در ماه رمضان نپذیرفتند و بر ادامه نبرد تاکید کردند.
طالبان طی اعلامیه اعضای این نشست مشورتی را متهم به همکاری با امریکایی ها کرده و افزوده است که اکثریت اعضای این نشست برای بقای خود شان تلاش می کنند.
این درحالی است که لویه جرگۀ مشورتی صلح، پس پنج روز رأی‌زنی دربارۀ چگونگی صلح با طالبان روز گذشته (جمعه، ۱۳ ثور) پایان یافت.
پیش از این اشرف غنی، در سخنرانی‌اش در لویه‌جرگۀ مشورتی صلح گفت که به نشانۀ حسن نیت، 175 زندانی طالب را در ماه رمضان از زندان آزاد خواهد کرد، اما طالبان در پاسخ به آن گفته‌اند که آن‌ها بر اساس اخلاق اسلامی و حسن نیت، درگذشته صدها زندانی را آزاد کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала