پنتاگون: شرایط برای خروج کامل نیروهای امریکا از افغانستان مناسب نیست

© Flickr / DVIDSHUBپنتاگون: شرایط برای خروج کامل نیروهای امریکا از افغانستان مناسب نیست
پنتاگون: شرایط برای خروج کامل نیروهای امریکا از افغانستان مناسب نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا آماده خروج کامل نیروهای امریکایی از افغانستان نیست زیرا تا هنوز به شرایط لازم برای این اقدام، دست نیافته است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزف دانفورد، رئيس کمیته فرماندهان ستاد نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا در سخنرانی در نشست کمیته تخصیص مجلس نمایندگان کنگره امریکا گفت که ایالات متحده امریکا "مجبور است بالای گروه های تروریستی فشار وارد کند، زیرا در غیر آن گروه های تروریستی بر امریکا فشار وارد خواهند کرد". وی گفت: "من می‌دانم که ما برای مدت زیادی در آنجا حضور داریم، شاید آنچه من حالا می‌گویم شما و تمام امریکایی‌ها را اندوهگین کند، اما در حال حاضر شرایط برای خروج کامل نیروهای آماده نیست".

جنرال امریکایی: تا هنوز تصمیمی برای خروج نظامیان از افغانستان گرفته نشده - اسپوتنیک افغانستان
جنرال امریکایی: تا هنوز تصمیمی برای خروج نظامیان از افغانستان گرفته نشده

وی افزود: "بالاخره، من معتقدم که حل نظامی برای مشکل افغانستان وجود ندارد. من به این باورم که ما باید حضور ضدتروریستی خود را تا زمانی که نگرانی‌ها در افغانستان وجود داشته باشد، حفظ کنیم".

زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای افغانستان از تاریخ ۲۵ مارچ الی ۱۰ اپریل به شماری از کشورها به شمول افغانستان، سفر کرد. وی در کابل در دیدار با مقامات حکومت افغانستان بر نیاز برای آغاز مذاکرات بین‌الافغانی تاکید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала