موتر «اوروس» روسی از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد

© Sputnik / Aleksey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر موتر «اوروس» روسی از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد
موتر «اوروس» روسی از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه Neue Zürcher Zeitung (سویس) می نویسد، در رژه بزرگ به مناسبت 9 می برای اولین بار کابریالیت سلسله سیدان های لکس «اوروس» به نمایش گذاشته شد. حرکات آزمایشی هم برای شخص و هم برای موتر به آزمون مبدل گشتند.

در تاریخ 9 می تمام روسیه آراسته و باشکوه معلوم میشود. در این روز بهاری پیروزی بر فاشیزم جرمنی تجلیل میگردد. رژه های نظام در سراسر کشور به نقطه اوج مراسم جشن مبدل میگردند. بزرگترین رژه در مسکو صورت میگیرد. و در آنجا میتوان نه تنها از دیدن جدیدترین تانک ها و راکت ها لذت برد. امسال معرفی موتر دولتی صورت گرفت. در رژه مردم توانستند برای اولین بار کابریالیت «اوروس» را تماشا کنند.

افتخار اولین سواری رسمی نصیب جنرال اولیگ سالیوکوف گردید. طبق عنعنه قوماندان عمومی نیروهای زمینی به وزیر دفاع راجع به آمادگی نیروها گزارش میدهد. آنها بعداً در دو موتر در برابر قطعات در میدان سرخ عبور مینمایند. ولادیمیر پوتین بر جریان از تریبون برای تماشاه چیان نظارت میکند.

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر موتر «اوروس» از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد
 موتر «اوروس» از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد - اسپوتنیک افغانستان
موتر «اوروس» از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد

برای آن که همه چیز بخوبی بگذرد، سربازان رژه را چند هفته قبل از برگزاری مراسم تمرین میکنند. در ولایت مسکو سال ها قبل به این منظور کاپی بزرگ مقیاس میدان سرخ ساخته شده بود. یگانه تفاوت — فرش آنست. بجای سنگفرش میدان پولیگون توسط اسفالت پوشیده شده است. بعد از اولین سواری سالیوکوف تصریح کرد که موتر بدون مشکل حرکت مینماید، ولی افزود که میخواهد ببیند که آن چگونه از عهده حرکت در روی سنگفرش برخواهد آمد. جنرال با کشیدن نفس آرام در پروتوکول اظهار داشت: ناراحتی فقط بعد از تمرین شبانه در میدان سرخ رفع شد: سنگفرش ناهموار مشکل ایجاد نکرد.

سیدان لکس «ساخت روسیه» نه تنها برای مراسم رسمی طراحی شده است. به وسیله موترهای سلسله «اوروس» مردم روسیه میخواهند پارک موترهای حکومتی تجدید نمایند و در کلاس عالی بر موترهای تولید خودی اتکا مینمایند. هدف سطح عالی — مبدل ساختن سیدان به محصول صادراتی می باشد و بدنیونسیله به صنایع موترسازی روسیه تحرک بخشیده خواهد شد.

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر موتر «اوروس» از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد
 موتر «اوروس» از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد - اسپوتنیک افغانستان
موتر «اوروس» از آزمون در سنگفرش موفق بدر آمد

ابتکار ساختن موتر «اوروس» را شخصاً رئیس جمهور ولادیمیر پوتین پیشکش نموده است. اینکه آیا سیدان در واقعیت امر دوستداران در خارج از روسیه پیدا خواهد کرد یا نه، زمان نشان خواهد داد.

ولی خریداران بیش از این تشویش نخواهند کرد که در آن چگونه میتوانند روی سنگفرش سفر نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала