موسس هواوی: امریکا قدرت شرکت ما را دست کم گرفته است

© REUTERS / Chris Wattieموسس هواوی: امریکا قدرت شرکت ما را دست کم گرفته است
موسس هواوی: امریکا قدرت شرکت ما را دست کم گرفته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موسس شرکت مخابراتی چینی هواوی اعلام داشته است که امریکا قدرت این شرکت را دست کم گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رن ژنگفی، موسس شرکت مخابراتی چینی هواوی (Huawei) گفته است که ایالات متحده امریکا با اقداماتش، قدرت شرکت هواوی را دست کم گرفته است.

وی امروز (سه شنبه، ۲۱ می) در مصاحبه با رسانه‌های چینی گفت: "ما کنترول واقعی از جانب ایالات متحده امریکا را یک سال قبل احساس کردیم. سیاسیون امریکایی با اقدامات امروزی شان قدرت شرکت هواوی را دست کم گرفته اند".

همکاری تجاری گوگل با هواوی پایان یافت - اسپوتنیک افغانستان
همکاری تجاری گوگل با هواوی پایان یافت

قبل از این گزارش شده بود که وزارت تجارت ایالات متحده امریکا به شرکت هواوی جوار فعالیت موقت ۹۰ روزه در این کشور صادر کرده است.

دفتر مطبوعاتی وزارت تجارت ایالات متحده امریکا به تاریخ ۱۶ می با نشر یک اعلامیه نوشته بود: "این اقدامات مرتبط با اطلاعاتی می‌باشد که اساس منطقی مبنی بر اینکه Huawei در فعالیت‌هایی که از جانب وزارت عدلیه به آن متهم شده است، شرکت دارد".

در اعلامیه آمده بود که این شرکت همراه با ۷۰ شرکت تابعه آن به دلیل "فعالیتی که مخالف امنیت ملی ایالات متحده امریکا" است، به لست سیاه افزوده خواهد شد

شرکت هواوی در واکنش به این اقدام امریکا، اعلام داشته است که اقدامات بی‌اساس ایالات متحده علیه این شرکت هیچ کمک به تامین امنیت واشنتگن و قوی‌تر شدن آن نمی‌کند و امریکا مجبور می‌شود تا تجهیزات گران‌تر و کم‌کیفیت‌تر را جاگزین تجهیزات ساخت این شرکت، کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала