لت و کوب خبرنگار RT توسط پولیس فرانسه

© Sputnik / Irina Kalashnikova /  مراجعه به بانک تصاویر لت و کوب خبرنگار RT توسط پولیس فرانسه
لت و کوب خبرنگار RT توسط پولیس فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار شبکه تلویزیونی RT France در جریان تظاهرات «واسکت زردها» از سوی پولیس فرانسه مورد لت و کوب قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس شهر تولوز فرانسه در جریان تظاهرات «واسکت زردها» در این شهر به فردریکا اگوئی، خبرنگار شبکه تلویزیونی RT France حمله نمود.

بر بنیاد گزارش، فردریکا تلاش کرد تا به پولیس بفهماند که خبرنگار است، اما باوجود این هم مورد چند ضربه باتوم پولیس قرار گرفت.

گفته میشود که پیش از این (اول ماه می) حادثه مشابهی با ویکتوریا ایوانوا، خبرنگار ریا نووستی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه اتفاق افتاده بود.

ویکتوریا در مرکز تظاهرکنندگان با تلیفون اش در حال پوشش و تهیه گزارش از وقایع بود. پولیس بخاطر متفرق کردن معترضین شروع به لت و کوب جمعیت با باتوم کرد. با وجود علامه و کارت مطبوعاتی روی دست و کلاه این خبرنگار بود، پولیس باز هم وی را از ناحیه سر و دست مورد اصابت باتوم قرار داد.

وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به این رویداد گفت که خشونت علیه خبرنگاران در زمان انجام وظیفه حرفه ای شان غیر قابل قبول است. افزون براین وزارت امور خارجه روسیه از مقامات فرانسه خواست تا در مورد این رویدادها تحقیقات همه جانبه را انجام دهند.

قابل یادآوری است، تظاهرات گسترده «واسکت زردها» ۱۷ نوامبر سال گذشته در سراسر فرانسه در اعتراض به افزایش قیمت تیل در کشور با شرکت هزاران تن آغاز شد. معترضین از حکومت خواستار کاهش قیمت بنزین و افزایش قدرت خرید شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала