برترهای سو-57 در میدان جنگ

© Sputnik / Igor Russakسو-57
سو-57 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیلوت آزمایشگر از برتری های سو-57 سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی کیتایف، پیلوت آزمایشگر کارخانه طیاره سازی شهر کامسامولسک بر آمور روسیه طی مصاحبه با اسپوتنیک درباره مزایای طیاره جدید سوخو 57 روسی صحبت کرد.
این پیلوت آزمایشگر از قابلیت مانور سوخو 57 را که در سطح فوق العاده بالایی قرار دارد و همچنین عصری بودن سیستم هدایت این طیاره روسی تعریف نموده گفت:"سوخو 57 بهترین مشخصات طیاره های معاصر را دارد. فکر می کنم مورد استقبال خوب پیلوتان قوای هوایی روسیه قرار خواهد گرف".

ТУРЦИЯ МОЖЕТ КУПИТЬ СУ-57 ВМЕСТО F-35 - اسپوتنیک افغانستان
ترکیه ممکن است جنگنده سو- 57 روسیه را جایگزین اف–35 امریکا کند
پیلوت آزمایشگر روس افزود، اداره و کنترول این طیارات برای پیلوتان دشوارتر از سوخو 35 نیست که آن هم از اعتبار خوبی در قوای هوائی روسیه برخوردار می باشد.
سرگئی کیتایف پیش بینی کرد که سوخو 57 نیز دارای آینده درخشان در قوای هوایی روسیه خواهد داشت.
روز 29 ماه می ویدئوی بسته بندی اولین طیاره جنگی سوخو57 در جریان تولید انبوه منتشر شد.
چندی پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که طیاره چند منظوره نسل پنجم سوخو-57 روسیه از نگاه تکتیکی و تخنیکی از جمله برترین طیاره نظامی جهان بشمار میرود.
رئیس جمهور پوتین در این خصوص گفت: «سوخو 57، طیاره قدرتمند است. در حال حاضر این طیاره بهترین طیاره نظامی ما می باشد. در جهان نیز از نگاه تاکتیکی، تخنیکی و تسلیحاتی بهترین طیاره ای نظامی است. هیچ طیاره ی، مشابه سوخو 57 در جهان پرواز نمی تواند". پوتین ابراز امیدواری کرده که در آینده نزدیک قرارداد تحویل 76 فروند از طیاره های سوخو 57 به نیروی هوایی روسیه به امضا برسد.
Малозаметный многоцелевой истребитель Су-57 - اسپوتنیک افغانستان
جنگنده نسل پنجم سو- 57 شامل تجهیزات ارتش روسیه می شود
سوخو-57 یک طیاره چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، اکتشافی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.
طیاره «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک راکت های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.
سوخو 57 برای اولین بار در سال 2010 به آسمان بلند شد و تست های مربوطه در خاوردور انجام گردید. سوخو 57 در فبروری سال 2018 در سوریه راکت های کروز انداخت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала