اسرار بشقاب های پرنده افشا شد

© www.newsplaneta.comاسرار بشقاب های پرنده افشا شد
اسرار بشقاب های پرنده افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افسر سابق پنتاگن در مورد اسرار بشقاب های پرنده صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس الیزوندو، رئیس برنامه مخفی AATIP که توسط نیروهای امریکایی برای نظارت بر "بشقاب های پرنده" ایجاد شده بود، نتایج دیگری از این جستجوها را منتشر کرد.
کارشناس سابق سرویس های ویژه گفت: «البته بیگانگان خارج از زمین را پیدا نکردیم. از سوی دیگر، آن دسته از اشیائی که مشاهده کردیم، با بارهای بیش از 400-500 بار سریعتر از شتاب سقوط آزاد حرکت می کردند. آنها موتور یا حتی بال ندارند و چنین به نظر می رسید که قوه جاذبه زمین بر آنها کار نمی کند».

بشقاب پرنده های عجیب در آسمان امریکا دیده شدند + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
ظاهر شدن بشقاب پرنده های عجیب در آسمان امریکا + ویدیو

تاریخ شگفتی بشقاب های پرنده برای بشریت و مشاهده آن از اواخر سال 1940 آغاز می شود، آنوقت تقریبا همزمان محافظان مرز سوئدن و سپس سرنشینان هواپیما آمریکایی کنت آرنولد اظهار داشتند که آنها چندین بشقاب پرنده را در آسمان دیدند که به هیچ هواپیمایی یا دیگران شباهت نداشتند. آنها شبیه یک بشقاب چای بودند، به همین دلیل آنها را "بشقاب پرنده ها" نامیدند.
طبق گفته بسیاری از مورخین امروز، ایجاد بشقاب های پرنده محصول تشدید روابط میان اتحاد جماهیر شوروی و غرب بود. بشقاب های پرنده در بین مردم محبوب شدند، زیرا سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده و متحدان آن مردم عادی را تشویق می کردند تا از پدیده ها و اشیاء غیرمعمولی در آسمان مطلع شوند و از تهدید شورشیان جاسوسی و هواپیماهای شناسایی و هواشناسان آگاه باشند. تنها در دهه اول جنگ سرد، بیش از 4000 گزارش در این مورد جمع آوری شد که بعضی از آنها از طریق مطبوعات نشر شد.
عیسی مسیح - اسپوتنیک افغانستان
عیسی نخست در هند زندگی می کرد، سپس بشقاب پرنده او را برد + عکس

با این همه این گزارش ها به طور عموم مورد تجزیه و تحلیل قرار میگرفت و نتایج مطالعات آنها تقریبا همیشه طبقه بندی میشد اما از دید مردم پنهان میگردید و به شکل گویا تماس احتمالی بیگانه ها با انسان تامین شده ظاهر می گردید.
در دسامبر 2017 نیویارک تایمز مصاحبه ای با لوئیس الیزندو، افسر اطلاعاتی و رئیس پروژه مخفی در رعایت تهدیدات هوایی پیشرفته بشقاب های پرنده منتشر کرد.
او گفت، این برنامه در سال 2007 به ابتکار سناتور هری رید، یکی از رهبران حزب دموکراتیک ایالات متحده، راه اندازی شد. در چارچوب این کنگره، 22 میلیون دالر برای جمع آوری تمام اطلاعات مربوط به بشقاب های پرنده و تجزیه و تحلیل سیستماتیک آنها اختصاص داده است. به تعجب همه، پنتاگون انکار نمیکرد که پروژه AATIP واقعا وجود داشته باشد اما مقامات آن اعلام کردند که در سال 2012 بسته شده است.
همانطور که توسط الیزوندو شناخته شده بود، برخی از این اشیاء هواپیماهای بدون سرنشین، انواع جدید راکت ها و یا فقط پدیده های جوی بودند، اما هنوز نمی تواند ماهیت و ویژگی حرکت بسیاری از آنها را توضیح دهد.
با این حال، تقریبا تمام دانشمندان در موجودیت بشقاب های پرنده بسیار تردید دارند.
به این ترتیب، با توجه به تصاویر بشقاب های پرننده مانند مصنوعاتی که در فریم های ویدئویی ظاهر می شوند، به دلیل ناکارایی رادار ها، کروزرها و یا خاطرات پیلوتان به علت اضافه کاری چشم آنها اشاره می کنند.
به همین علت، رئیس سابق AATIP خواستار طبقه بندی تمام گزارشات جمع آوری شده در چارچوب برنامه شد تا کارشناسان متخصص بتوانند آنها را مطالعه کنند. الیوناندو اظهار داشت که این همچنین به تشریح ماهیت بشقاب های پرنده کمک می کند و آنها را کمتر دوستداران نظریه های توطئه می نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала