وعده عجیب نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای کسب آراء

© AP Photo / Winslow Townsonجو بایدن نامزد انتخابات امریکا
جو بایدن نامزد انتخابات امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جو بایدن، یکی از رقبای جدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 امریکا در جریان سخنرانی خود در ایالت آیووا وعده عجیب و مسخره به مردم کشورش داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از FoxNews «جو بایدن» معاون رئیس جمهور پیشین امریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور، روز گذشته در جریان سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت آیووا وعده عجیبی به حامیان خود داد. او ادعا کرد در صورتیکه در انتخابات 2020 پیروز و رئیس جمهور امریکا شود، سرطان را نابود خواهد کرد.
بایدن با اشاره به وفات پسرش «بیو بایدن» که در سال 2015 به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت، گفت: یک شخص چه سختی‌هایی را تحمل می‌کند زمانی که یکی از اعضای خانواده‌اش را به خاطر این بیماری از دست می‌دهد و دیگران به او می‌گویند «می‌دانیم چه احساسی داری». آن‌ها در واقع هیچ احساسی ندارند. به همین دلیل روی حرف هایم خیلی سخت پافشاری می کنم و ایستاد هستم تا اطمینان دهم و به شما قول دهم که اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم مهمترین رویداد در امریکا رخ می‌دهد؛ ما سرطان را درمان می‌کنیم.
این اولین بار نیست که بایدن وعده داده است که با مشکل سرطان مبارزه می‌کند. در سال 2016 او در حالی که معاون باراک اوباما بود یک طرح مبارزه و کشف راه درمان برای سرطان را پیشنهاد کرد و خود مسئولیت پیشبرد تحقیقات آن را برعهده گرفت. وی حتی پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات به فعالیت خود در این زمینه ادامه داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала